Az előfizetéses telefont meddig javítják meg ingyen, a garancia keretein belül? 1, vagy 2 évig?
Figyelt kérdés
Én úgy tudom, hogy ha előfizus, akkor 2 évig szól a jótállás... Köszi előre is!2011. ápr. 19. 17:03
1/5 anonim válasza:
2 év a hűségidőszak. A garancia 1 év, de nem rendeltetésszerű használat esetén nincs garancia (pl leejted, vízbe dobod, kint hagyod a napon stb).
2/5 anonim válasza:
Készüléktől, illetve gyártótól függ. Az enyémre 2 év garit ad a Nokia, a Samsung az olcsóbb érintősökre csak fél évet ad (vajon miért :D), de elvileg le van írva. Szóval akkor van baj, ha a hűséged tovább tart, mint a telód. :S Legalábbis a Telenornál így van.
3/5 A kérdező kommentje:
T-mobil-os a teló, nyáron lesz 2 éves, felcsúsztatható kialakítású, és úgy néz ki, hogy a szalagkábel bemondta az unalmast..:S... Tehát, akkor hiába is vinném be, akkor is pénzbe fog kerülni... Köszi a válaszokat!
2011. ápr. 19. 19:07
4/5 anonim válasza:
Hát azért nézd meg a papírjait, hátha, meg vidd be, majd ott mondják, mi a szitu. De valszeg jobban jársz, ha veszel egy újat. Ha pl. csak 1-2 hónap van a hűségidőből és megbízható ügyfél vagy (szóval mindig időben fizetsz és lehetőleg 5-10 éve ügyfél vagy pl) akkor elengedik az időt és vehetsz előfizus áron újat. :S
5/5 A kérdező kommentje:
Ó, ezt nem is tudtam!:) Megpróbálom, köszi szépen!
2011. ápr. 20. 23:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!