Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit javasoltok, mit tegyek?...

Mit javasoltok, mit tegyek? (részletes információk bentebb)

Figyelt kérdés

A hetekben vettem egy új, független Nokia C6-01-es készüléket. Nagyon szuper jól működött, olyan 1 hétig, utána viszont, mikor rácsatlakoztattam a számítógépre, írta, hogy frissítsem a telefon szoftverét. Frissítettem, és rá 5 napra, mikor kikapcsoltam, és újra be, meghalt. Elvittem egy helyi Nokia szakkereskedésbe, ahol azt mondták tesznek rá új szoftvert, 3500, de lehet, hogy belehal, örökre. Mondom, jobb ha megjavul, kis eséllyel, hogy meghal, minthogy örökre sötét.

Nem ölték meg, csak megmondták, hogy meghalt benne valami apró csúnyaság, amit csak garanciában érdekes. Vidéken lakok, de Pesten vettem a telefont. A jótállásban most olvastam, hogy erre nem terjed ki. Viszont azt mondták a Nokia szaküzletben, hogyha megszerzem a Román (oda gyártották a telefont, és rátunkolták a magyar szoftvert, ezért halt meg) adás-vételi szerződést, akkor ők megcsinálják.

Jogi kérdés: mit tehetek? Nem akarok sok tízezret beleölni, hogy le-fel ingázok a fővárosba, illetve, hogy ne mozduljon előre az ügy. Ha nem adják ide kérésemre az adásvételi szerződést, vagy egy fénymásolatot, elvihetem jogi útra a történetet, megéri, vagy Ti mit tennétek?

Egyenlőre köszönöm, hogy végigolvastátok, és nagyon megköszönök minden egyes választ :-)


2011. márc. 30. 21:00
 1/1 anonim ***** válasza:
Mire nem terjed ki a jótállás?
2011. márc. 31. 03:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!