Ön még nem aktiválta vagy leváltotta a rendszeres internetezésre alkalmas mobilinternet díjcsomagok egyikét. Mi a teendő?
Figyelt kérdés
Mit tegyek? A my T-mobile-on aktiváltam egy netcsomagot, de nem enged netezni és ezt írja ki.2011. márc. 29. 20:46
1/4 anonim válasza:
Ha felhívnád a szolgáltatód?????????????
2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm kedvességed! =)
2011. márc. 29. 21:02
3/4 csapacsupa válasza:
A szolgáltató esetleg tudna választ a problémádra. Szerencsére ingyenesek és 0-24 elérhetőek. Nyilván ez egyeseknek nem jut eszébe. Sebaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!