Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ön még nem aktiválta vagy...

Ön még nem aktiválta vagy leváltotta a rendszeres internetezésre alkalmas mobilinternet díjcsomagok egyikét. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Mit tegyek? A my T-mobile-on aktiváltam egy netcsomagot, de nem enged netezni és ezt írja ki.
2011. márc. 29. 20:46
 1/4 anonim ***** válasza:
Ha felhívnád a szolgáltatód?????????????
2011. márc. 29. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm kedvességed! =)
2011. márc. 29. 21:02
 3/4 csapacsupa ***** válasza:
A szolgáltató esetleg tudna választ a problémádra. Szerencsére ingyenesek és 0-24 elérhetőek. Nyilván ez egyeseknek nem jut eszébe. Sebaj.
2011. márc. 29. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
1430
2011. márc. 30. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!