Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit csinálhatok ilyen helyzetben?

Mit csinálhatok ilyen helyzetben?

Figyelt kérdés

Tavaly áprilisban vettünk a párommal 2db LG KP502-t előfizetéssel!Az övének semmi baja!Az enyém rossz!Ha hívnak a hívónál kicsöng,nálam nem!Sms írásnál oldalra fordított helyzetben kitörli a szöveget és ez elég idegesítő!Egy hete hoztam ki a szervízből de ugyanezek a problémái,csak mostmár nem fordítom oldalra akkor is kitörli a szöveget!Holnap viszem vissza a szervízbe!Mit tehetek?Nem kell nekem ez a telefon,hisz nem megbízható!Azt mondták,amíg erre a telefonra nem jár le a szerződésem nem vehetek másikat!????

Köszönöm a választ,nagyon sokat segítene,mert ez így nem igazán jó!:/


2011. márc. 10. 17:11
 1/2 anonim ***** válasza:
Gondolom még él a garancia.Akkor viszont kötelesek cserélni.
2011. márc. 10. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Fordulj a fogyasztóvédelemhez, ha másként nem sikerül elintézni! Azok olyanok, mint az éhes farkasok, ha minden állami vállalat úgy működne, nem lenne baj! Viszont végső megoldásként vehetsz pld a tescóba egy olcsó feltöltős mobilt, azt már 2e Ft-ért kapsz, átrakod a SIM-ed és kész. (az új SIM-t meg félreteszed tartaléknak) Csak azonos szolgáltató legyen
2011. márc. 10. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!