A GSMLine.hu-val kapcsolatban lenne kérdésem. Tapasztalat?
Tudom, vannak már kérdések róla, néztem is de ilyen típusút még nem láttam. Egy Sony Ericsson Vivaz Pro-t szeretnék rendelni tőlük, de ahogy nézem a youtubeon az angol kicsomagolás videót, több minden van a dobozban mint a GSMLine-os videóban. Ez hogy lehet?
GSM line: http://www.youtube.com/watch?v=LfQhwGy5DYQ&feature=player_em..
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=LYAaDIlHWf4
A Tok hiányzik a GSM line-nál például
Utoljára tegnap volt ilyen kérdés, de bemásolom neked is a válaszomat:
"Miért ilyen jók az árak?"
Azért mert a GSMLine egy adócsló banda! A számla amit kapsz 0%-os számla, tehát áfa visszatérítésre nem jogosít.
Sok az ázsiai inport, átírt prodotct kódú és magyarított telefonjuk, amin ha szoftwert akarsz frissíteni, akkor jön a meglepi, hogy eltűnt a magyar nyelv, stb.
Arra is vigyázni kell, hogy sokszor a meghirdetett áron, csak egy készüléket kapsz töltővel, de ha dobozt és tartozékokat akarsz, akkor egyből más az ár.
Nincs hazai garancia, csak üzletben érvényesíthető.
Ami pedig full dobozos, az nem sokkal olcsóbb mint máshol.
Inkább szánj rá pár ezerrel többet és magyar garisat vegyél.
A Part Nero GSM-ben lehet választani, hogy milyen garival kéred. Én inkább őket javaslom és hozzáteszem nem vagyok érdekelt egyik helyen sem, csak vásároltam mindkettőtől.
Illetve a GSMLine-tól csak kétszer. Először és utoljára.
Hát nincs mit.
Akkor viszont nem tudom, h mi lehet velük..:S
Én kb. 1,5 éve rendeltem tőlük, akkor minden rendben ment.
Lehet, hogy azóta befuccsolt, nem tudom...:S
Én ezt az emailt küldtem nekik.
JÓL GONDOLJA MEG MINDENKI, HOGY ILYEN FETÉTELEKKEL RENDEL-E ONNAN!!
Felhívnám a figyelmet, hogy az oldalon található garanciális feltételek nem a jogszabálynak megfelelőek. Mielőtt még valaki feljelentené önöket javaslom, hogy változtassák meg azt a hatályos jogszabályoknak megfelelően. PTK 306§ és a 49/2003 GKM rendelet.
Amennyiben hibás készüléket vásárolt, és ezt 72 órán belül visszajuttatja hozzánk, abban az esetben a készülék cseréjét eszközöljük. Ennek fontos feltétele, hogy:
1. A készülék sérülésmentes legyen
2. Minden gyári tartozék és a csomagolás (doboz) meglegyen
3. A fóliák sértetlenek legyenek
Kérjük, hogy a míg nem bizonyosodott meg készüléke tökéletes működéséről, NE távolítsa el róla a fóliákat, illetve ne dobja ki semmilyen csomagoló anyagát, dobozát. 3 napos cseregaranciát csak ezekkel együtt fogadjuk el!
Először is nem lehet feltételhez kötni a cserét. Ha valaki nem veszi le a fóliát a készülékről akkor hogyan tudja kipróbálni? Továbbá a Távollévők között kötött szerződés esetén a vásárlónak 8 MUNKAnapja van arra, hogy vissza küldje a készüléket. Függetlenül attól, hogy az hibás vagy sem. Ebben az esetben nincs javítás csakis a szerződéstól való elállás és a pénz visszafizetése a vásárlónak amit a jogszabály előír.
Esetleg egyénileg lehet cserélni a készüléket a vásárlónak. Ebben az esetben az átvételtől számítva újra indul a 8 munkanap illetve a garancia is.
garanciális helyünkre kell vissza jutatni a készüléket
Nem köthetik ki, hogy a vásárló hová jutassa vissza a készüléket. Illetve, hogy ha az üzletbe küldené akkor sem lehet megtagadni a cserét/javítást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!