Hány alkalom után kérhetem a készülékcserét?
Szakemberként én is azt mondom hogy a készüléknek biztos semmi baja nincs.Ha hanghívás működik akkor az adatkommunikációs része jó.Sms-mms hálózati beállításokkal lehet gond, vagy a sim-kártyával!
Egyébként a szervíz leteszteli a működést nem hasra nyilvánítják jónak ez is bizonyítja hogy a hiba nálad van.
Amúgy nem kérhetsz készülékcserét akár 1000x is viszed szervízbe, cserére akkor vagy jogosult ha a márkaszerviz jegyzőkönyvvel igazolja hogy a készülék javíthatatlan és/vagy a javítás aránytalan többletköltséget okozni.Amíg ilyen jegyzőkönyv nincs a kezedben semmit sem tehetsz.
A szolgáltató által elküldött beállítások vannak a telefonban,úgyhogy az rendben van. Ráadásul egy szervízes ismerősöm is megnézte és a beállítások szerinte is jók!
A SE szervízben pedig akár milyen hihetetlen,de nem próbálták ki,hogy működik-e a frissítés után.Mivel én vidéki vagyok,egy barátomat kértem meg,hogy vigye el és felhívott a szervízes srác,hogy pontosan mi is a probléma.
Ő mondta,hogy rátették a legújabb szoftvert és biztosan menni fog,de sajnos nem tudja kipróbálni!!
Úgyhogy ennyit arról,hogy a szakszervíz leellenőrzi amit csinál!
Milyen hibaüzenetet ír ki ha sms/mmst szeretnél küldeni?
Próbáltad másik sim kártyával?
Próbáltátok készülékbeállításokat ellenőrizni?
Mert a szolgáltatói és készülék üzenet beállítások nem ugyanazok, két különböző dolog(lehet hogy a szolgáltatói paraméterek tökéletesek, ha nincs megfelelő készülékbeállítás hozzárendelve akkor nem fog működni)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!