Kb. fél éve vettem egy samsung s5230at az euronicsban, azóta már egyszer volt szervízben, kicserélték a kijelzőjét, most megint rossz, hívás közben elkezd sms-t küldeni, meg felhív mást. Van jogom azt kérni, hogy ne szervízeljék, hanem cseréljék ki?
Figyelt kérdés
2010. dec. 24. 22:02
2/7 anonim válasza:
Nem, sajnos a 3. javítás után sem kérheted már legalább 4 éve...
Én is sz.ptam annó a T610-emmel, 8x volt szervízben, már könyörögtem, hogy cseréljék ki, de semmi...
Volt FOgyasztóvédelemnél is, onnan visszajött azzal, hogy 168 órán át folyamatosan tesztelték (!!!) és a hiba nem jött elő. Persze vittem hibás hanfelvételeket is, eredeti a telón, azok valahogy mindig eltűntek róla... 1000 baja volt...
Kevdes kérdező, nincs mit tenni, ha 10x kell szervízeltetni, akkor 10x vidd el :(
3/7 bp1985 válasza:
Akkor járj utána, hogy 3.-ik szerviz után cserét kérhetsz. Kereskedelembe dolgozok, tisztába vagyok az érvényes jogszabályokkal...
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! és a csere az bármilyen mobilra vonatkozik? vagy csak erre a típusra cserélik?
2010. dec. 24. 22:17
5/7 bp1985 válasza:
Azonos tudású, illetve ráfizetéssel bármilyenre.
6/7 bp1985 válasza:
Ja, annyi, hogy nem eredeti áron fogják visszavenni, hanem az aktuális áron. Pl te vetted 5ft-ért, most ér 3at, akkor 3-at kapsz érte.
7/7 A kérdező kommentje:
köszönöm :)
2010. dec. 25. 11:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!