Westendben a Samsungnál frissítik nekem a nem magyar (! ), nem gyári garis Galaxy 3-amat android v2.2-re?
Kedves kérdező ne legyél ennyire bal*fasz, mert magad égeted le.
A második nagyon jól írta, csak te nem tudod értelmezni:
Az innen-onnan vett telefon azt jelenti, hogy nem a Samsunk Magyar hálózatán lett értékesítve így nem is jár rá a gyári garancia.
Az innen onnan nem feltétlenül a blaha cigányokat jelenti, hanem például azt a boltot ahol te vetted, ugyanis ki tudja hogy ők honnan szerezték be? Lehet fű alól innená-onnan vagy jobb esetben egy másik országban hivatalosan vették.
De a lényeg hogy magyar gari nem jár az innen-onnan vett telefonokra, csak a magyar samsungon keresztül értékesített telókra.
Amúgy eléggé looser vagy 54-ért adja a T-mobile már 2 hónapja dominóval, a többi szolgáltatónál sem volt drágább...
Oldd meg magad vagy vidd el de fizetned kell.
Jah arról meg hogy mi az üzleti garancia:
A bolt lehet 3 hét után befuccsol te meg mehetsz avilág végére telefont szervízelni.
Lehet 1 év múlva beviszed és "húzzálap*csábakisk*csög" lesz a "javítás".
Ellenben a rendes garancia, amiből egy regisztrációért +2 hónapot is adnak...
úúúristen mekkora okostojások vagytok!
Na szép sorban:
Egyszer vettem a t-mobile-nál telefont, elég is volt, kösz szépen. Abba a telefonba olyan szinten belenyúltak, hogy egy rakás alkalmazás nem ment rajta. Ha nálad ezért "looser" valaki, hát büszkén vállalom a titulust.
2: Tisztában vagyok vele, hogy mi a különbség a gyári és nem gyári telefon között.
Halkan mondom, a bolt, ahol a telefont vettem(Fortuna GSM) már nem most kezdte az ipart, folyamatosan bővülnek, úgyhogy gondolom nem holnap fogják bemondani az unalmast.
Kétszer vettem ott telefont, először gyári- majd a következőt üzleti garival. Méghozzá azért, mert az első -egy LG -anno beadta a kulcsot, elvittem a GYÁRI szervízbe, ahol 1,5 hónapig ültek a telón, majd kitalálták, hogy ezt meg azt csináltam a telefonnal, ezért nem csinálják meg, mikzben úgy vigyáztam rá, mint a szemem fényére. Kivittem a Fortunásokhoz, azt mondták megnézik, kevesebb mint egy hét alatt megcsinálták. A 2.-at gyári gari nélkül vettem, igen, nem magyar készülék volt, de 2 évig volt nálam, úgy adtam el, hogy soha semmi baja nem volt a telónak.
Ezt a Galaxy 3-at is így vettem vadi új, bontatlan csomagban. és ha valami baja lesz, tudom, hogy megcsinálják.
3: Próbáltam megoldani a gyári Kies programmal, de az a gyökér azt írta ki, hogy a telefonon lévő version nem frissíthető, miközben a teló névjegyében a 2.1-es frissítés szerepel, és frissíthető 2.2-re.
Ennyi. Imádom ezt az oldalt, mindenki úgy osztja az észt, hogy A) nem is válasz a kérdésre B) nem is tudnak semmit a körülményekről, de azért megmagyarázzák. Remélem soha nem leszek ilyen antipatikus paraszt.
De a sok hülyeség mögött megbújt némi értelem is: pénzért megcsinálják. Köszi, meg kellet szenvedi ezért az apró kis információért rendesen. Nem is ingyen vártam okostojás....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!