Korlátlan beszéd tarifánál a külföldi bejövő hívás csalók pénzt vesznek le?
Ha a yettelnél van egy korlátlan beszéd előfizetésem és véletlenül felveszek egy iraki csaló hívást akkor az a számlámat akár több százezer minuszba is rakhatja ? Egyáltalán mire vonatkozik a korlátlan hívás ,csak magyarország vagy unió és csak a kimenőre ?
Sajnos üzleti szerződést kötöttünk és nem küldték el a szerződést semmilyen formában és sehol nem is lehet letölteni a szerződési feltételeket tehát teljesen vak vagyok arra hogy mit is kötöttünk.










Ha belföldön (vagy az EU-ban) vagy, akkor a fogadott hívás biztosan nem kerül pénzbe.
Behülyítettek téged ezzel az ezeréves tévhittel.
A korlátlan hívás általában csak belföldre vagy csak EU-n belülre érvényes (díjcsomagtól függ)





"Egyáltalán mire vonatkozik a korlátlan hívás ,csak magyarország vagy unió és csak a kimenőre ?" - Csak kimenőre, esélyesen csak Magyarországról.
"Sajnos üzleti szerződést kötöttünk és nem küldték el a szerződést semmilyen formában és sehol nem is lehet letölteni a szerződési feltételeket tehát teljesen vak vagyok arra hogy mit is kötöttünk."
Amikor megkötötted nem olvastad el? Lehet a vesédet is odaadtad? Ejj.
Tuti elküldték, lehet hogy a spam mappába ment, vagy rosszul adtad meg az emailcímed, vagy az ügyintéző elgépelte.
Van egy névrokonom, évek óta kapom a vackait, mert esélyesen ő gmail.HU címet használ én meg a gmail.COM-ot
Egyébként meg felhívod ügyfélszolgálatot/írsz nekik email/besétálsz egy yettel üzletbe, megkéred küldjék el.





"ezzel az ezeréves tévhittel."
Rosszul emlékeztem mert régen olvastam róla és éppen az volt a sztori lényege hogy amikor nem volt kiforrva a szakág akkor simán te is fizethettél egy külföldi bejövő hívás egy részéért. Ma már a roamingal keverem itt csak akkor fizetek ha én vagyok külföldön .
Csak már megint valami félhülye azt állítja hogy felvett egy ilyen telefont és töbszázezre bánta. Én se hiszem el csak elbizonytalanodtam rosszul emlékeztem.
A szerződéses sztori bonyolultabb nem én csináltam hanem a hlye anyám aki műszaki analfabéta és elküldtem egy papírral hogy cserélje ki a lakkossági sim kártyáját esimre telefonváltás miatt ,erre egy félresikerült elszólás miatt ráhúztak egy 2éves üzleti szerződést amit a fák védelme érdekében ugye nem nyomtatnak ki de a fxpraszt ügyintéző a mailjára se küldött meg se a spamba sehova de még a yettel fiókjába sem találsz ilyet sőt olyan fsza szerződést köttetett hogy nincs is adminisztrátori jogosultságod a saját szerződésed felett hanem mintha te csak egy tagja lennél a csoportnak ,a cégnek ami a saját céged. Az is küzdelem volt hogy egyáltalán hogy lépjünk be az appba mert semmilyen jelszó vagy pin nem működik amit közösen találtak ki , végül csak a telefon számmal való belépés működik . Itt sem látsz semmiféle szerződés dokumentum letöltést csak a fogyasztásod meg hogy fizesd be a számlát . Azért az a manus is megérne egy nyakast tőlem hogy tudott olyan ökörségeket beszélni anyámnak hogy ő azt se tudja mi az az eSIM és egy fizikai simet rakott a telóba.
Ja a banális elszólás ami miatt ez a kálvária : anyám azt motyogta hogy a vállalozása miatt kell a telefon. Ezt értette úgy a kezelő hogy vállalkozásához kell egy előfizetés anyám meg csak bambult maga elé 1 órán át és csak azt látta hogy a csávó gépel megállás nélkül. Nam mondom ezt szépen megcsináltad maradtál volna kussban. És a szép hogy érezte gond van mert ezerszer elüvöltöttem neki nehogy előfizetést próbáljanak rádsózni ezért mondta a fsznak hogy nem kell előfizetés csak az esim a feltőtőkártyás szrjához . Ekkor már a fszi hajthatatlan volt és azt hajtogatta hogy nem létezik esim meg ilyen opció mert ő azt hitte hogy a vállalkozásához kell a telefon.
Meg ugye a másik feladat amit leírtam az volt hogy adjon egy krva jelszót a yettel appba való belépéshez de már itt is félrebeszélt a kcsg mert azt hajtogatta hogy nem tud ilyenről hogy 4 jegyű személyes azonosító kód amit személyesen a fiókban lehet kérvényezni.
Szóval jó nagy sumák gcik ezek is ha látják hogy egy kiszolgáltatott öreg emberrel van dolguk akit úgy meg lehet vezetni mint .
Persze bemehetnénk de anyámat egyedül nem küldhetem vissza ezek után így is jól megcsinálta magának a szrart 2 évre most fizetheti és elállni sem lehet mivel személyesen kötött szerződéstől nincs 14 napos elállás .





"Csak már megint valami félhülye azt állítja hogy felvett egy ilyen telefont és töbszázezre bánta"
Sajnos itthon ebben sincs túl nagy tudatosság az emberekben. A többségnek fingja sincs milyen csomagban van, milyen feltételekkel csak fizeti a számlát, de még a számlarészletezőt sem nézik meg. Ami biztos, hogy hazai hálózatban illetve az 1-es roaming díjzónában nem kell fizetni hívásfogadásért. Ha valaki nagyobb számlát kap a megszokottnál, meg kell nézni a számlarészletezőt, és rögtön kiderül hogy mi okozta. Általában vagy tudtukon kivül (össze-vissza kattintgatással) feliratkoztak valami emelt díjas szolgáltatásra, vagy túllépte a csomagba foglalt perc/sms keretet, esetleg 2-es vagy 3-as roaming díjzónában használta a telefont (pl hogy ne kelljen messzire menni Szerbiába). De ez mind kiderülne ha megnyitná a számlát, de egyszerűbb neten háborogni.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!