Microsoft autentikátort használok és véletlenül kitörtöltem az ügyfélkapuhoz kapcsolódó kód generátort!?
Figyelt kérdés
Van valami megoldás, hogy újra be tudjak lépni az ügyfélkapuba?tegnap 18:19
1/4 anonim válasza:
Új kódot kell generáltatni, új készülékkén újra fel kell venni a telefont
2/4 anonim válasza:
Két lehetőséged van alapvetően:
- vagy elmentetted azt a (QR-)kódot, amivel összekötötted az Ügyfélkaput és az autentikátort - ha újra megadod az autentikátorban, újra tudod használni
- vagy elmentetted (el kellett mentened, erre az oldal fel is hívta a figyelmedet!) a törlőkódot, amit a
oldal "Hitelesítős Ügyfélkapu+ megszüntetése" linken felhasználva törölheted az autentikátor hozzárendelését és újra létrehozhatod azt
3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget, sikeres volt!
tegnap 19:01
4/4 anonim válasza:
Van már egy harmadik lehetőség is, hogy kiküldi emailben... Konkrétan ott van a bejelentkező oldalon az opció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!