Apple-lel és Samsunggal a fizz.hu hivatalos viszonteladói kapcsolatban áll, avagy gyártói garanciát ad a termékek mellé?
Azt tudom, hogy a fent említett két márka pl. az emaggal ilyen kapcsolatban áll, viszont +50.000 ft az plusz 50.000 ft. 4 éves telefonom szeretném lecserélni következő 4-5 évre egy csúcskészülékre, de smucig vagyok, a gyártói garanciát viszont igényelném!:$
Sem a GYIK-ben, sem az ÁSZF-ben nem találtam meg ezt a kitételt.
Érdemi segítségeket köszönöm!
Mind az eMAG, mind a fizz alapvetően egy kereskedelmi platform, kereskedők ajánlatait gyűjti össze és köti össze a kereskedőt a vevővel.
Így a kereskedőt jogszabályi - 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ( [link] ) - szinten kötelező jótállást az eMAG illetve jelen esetben a Fizz kereskedő partnerénél tudod érvényesíteni.
Tehát tegyük fel, veszel a Fizz-en egy iPhone-t:
ezt az iCentre szállítja, tehát ezen törvényileg kötelező jótállást náluk - nem a Fizz-nél, nem az eMAG-nál! - tudod érvényesíteni.
Ezzel párhuzamosan a gyártó adhat saját maga önkéntesen gyártói jótállást.
Ennek szabályait a gyártó oldalán közlik - Apple esetén:
Samsung esetén:
Egyébként a Fizz oldalán írják:
"Hogyan tudom benyújtani a garanciakérelmem?
A garanciakérelemmel kapcsolatos feltételek kereskedő partnerekként változóak lehetnek, így kérjük, további információért látogass el a megfelelő kereskedő partner adatlapjára."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!