Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mióta ügyfélkapu+ van nem...

Mióta ügyfélkapu+ van nem tudom használni az egeszsegablakot,mi a teendő?

Figyelt kérdés

jan. 12. 10:23
 1/6 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Hogyhogy nem? Az nem változik emiatt.
jan. 12. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Be lehet lépni. Csak az egészség ablak apphoz is kell a két lépcsős bejelnetkezés.
jan. 12. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Valamit nem jól csinálsz. Minden hajszálra úgy működik és úgy is néz ki mint előtte a sima ügyfélkapu, kivéve a bejelentkezést. Egyébként a bejelentkezés az sikeres?
jan. 12. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Ypszilon1980 ***** válasza:
Nálam minden ugyanúgy van, nem kellett semmit sem csinálni, ugyanúgy belép, bár nekem ujjlenyomatos.
jan. 12. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nekem is ugyanúgy müködik, legalább is telefonról.
jan. 13. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Úgyanúgy kell belépni.
febr. 11. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!