Másnál is előfordul, hogy az S24 ultra készülékével nem tud telefonálni, mert a gyenge hálózati jelerősség miatt megszakad a hívás? Ha igen, akkor sikerült helyreállítani a problémát? Mi lehet a megoldás?
Repülőgép üzemmódot, újraindítást, készülék gyári beállítást, SIM-kártya letakarítását már próbáltam, sajnos eredménytelenül.
Esztergomi Telekomos lakos vagyok, az egészben az az érdekes, hogy a családtagjaim is mind Telekomosok és tudnak telefonálni hibátlanul :/
Ha valaki tudna esetleg segíteni azt megköszönném!
Wifi hívás be van kapcsolva, de érdekes akkor is, hogy nincs jelerősségem. :/
Garanciális a készülék, de nem vittem még vissza, gondoltam én csinálok valamit rosszul, vagy a beállításokkal van a probléma.
Megvárom ezt az új frissítést ha kijön, és ha akkor sem oldódik meg a probléma, akkor sajnos kénytelen leszek vissza vinni a készüléket :(
"akkor sajnos kénytelen leszek vissza vinni a készüléket"
Első lépés, jelzed a problémád a Samsungnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!