A Windows 10 'Telefon-kapcsolat' alkalmazásán keresztül teszteltem a hívást. Én a másik oldalt/felet tisztán hallom, viszont ilyenkor sem a gépem mikrofonjáról, sem a telefonról nem megy át hang. Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
Echo tesztel _is_ próbálkoztam (a +61-2/8503-8000 tesztvonal szolgáltatásán keresztül) és abszolút semmi hangot nem vesz a szoftver.
A gépházban ellenőriztem : alapértelmezett hangbemenetnek be van állítva a mikrofon, és a visszajelző sávon lehet is látni, hogy vesz jelet.
okt. 23. 22:02
1/4 anonim válasza:
Alapertelmezett mikrofon ill adatvedelem pontokat lehet megnezni. Ha bluetooth lapcsolat van azt is
2/4 A kérdező kommentje:
Az alkalmazásban a végletekig minden engedélyezve van.
Bluetooth kapcsolat eleve is volt, a hívásindításhoz is az kell.
okt. 23. 22:46
4/4 A kérdező kommentje:
#3 dehogy van! Egy van, a notiba épített, a webkamera mellett.
És egyértelműen az az alapértelmezett eszköz, semmi más. (igen, még mellette elérhető virtuális eszközként a StereoMix szoftveres felvevővonal, de az inaktív... meg amúgy is, rég kiderült volna, ha annak a jele futna ki a szoftverre)
okt. 24. 17:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!