Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Új Személyit nem fogad el a...

Új Személyit nem fogad el a Vodafone?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Nagymamámnak nemrég lett új személyije, kb. 4-5 napos amikor írom a kérdést. A My Vodafone Fiókjában meg szerettem volna megváltoztatni a személyijét. Azonban mikor megpróbáltam menteni a változtatást a következő hiba üzeneteket kaptam.


Adategyeztetés sikertelen

A kiemelt mezők téves adatokat tartalmaznak. Kérlek, ellenőrizd a felvitt adataid, hogy teljesen megegyezzenek a dokumentumokban szerepeltekkel.


Sikertelen módosítás!

A megadott személyazonosító dokumentum száma helytelen. Kérjük, ellenőrizd és próbáld újra!


holott én vagy 10-szer megnéztem, hogy biztos, hogy jól írtam be.

És a személyi is biztos, hogy érvényes, mert hát ott volt a kezembe.


Kérdésem a következő:

A személyi túl új még?

Ez mitől történik?



okt. 12. 19:34
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Valószínűleg igen, túl "új" még. Még nem futott át a rendszerben a központi azonosítótól az új szám (vagy nem tudom, hogy működik ez..)

Nekem Yettel van, és a februári új SZIG a nyári adategyeztetésnél már benne volt az adataimban. Nem én írtam bele, nem kellett módosítanom semmit.

Szerintem nem kell se kapkodni, se ezen idegeskedni. Valószínűleg a Vodafone is átállítja saját maga az új számra az adatokat.

okt. 12. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
A Vodafone rendszere általánosságban véve egy nagy kuka. Én személyesen intéztem el, mert online nem sikerült.
okt. 12. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Szervizmérnök úr ***** válasza:

Mivel ezeknek a cégeknek naplózott hozzáférésük van a BM-adatbázis rájuk tartozó részéhez és így végzik az ellenőrzést, ezek szerint ott még nem frissült az adat.

Elképzelhető, hogy a régi adatot még elfogadná, vagy megfelel útlevél és mellesleg jogosítvány, már ha lenne.

Vagy várni kell.

okt. 12. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
A Régi Személyi számát se fogadja már el a rendszer.
okt. 12. 20:12
 5/9 Szervizmérnök úr ***** válasza:
0%
Attól függ, ha a régi személyi már előbb lejárt, akkor azt közli a rendszer (gondolom), hogy érvénytelen.
okt. 12. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Úgy néz ki ez itt, mint a Vodafone ügyfélszolgálata...?
okt. 12. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Amikor telefonon felhívtátok az ügyfélszolgálatot, mit mondtak?
okt. 13. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Személyi ig. számát nem fogod tudni megváltoztatni a my vodafone-ban. Be kell menni személyesen, de valami ott el lett írva vagy nem lett jól beírva az tuti. Annyira ne idegeskedj, mert a voda rendszere nem éppen jól működik. Ha van friss személyije, akkor már minden adat a BM-ben arra vonatkozik, tehát a száma már régen megváltozott, már a bejelentésnél az új van neki, ergo csak a fizikai kártyára vársz még 1-2 hetet.
okt. 13. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
feltöltőkártyával éves adategyeztetést akarsz ?
okt. 13. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!