Új Személyit nem fogad el a Vodafone?
Sziasztok!
Nagymamámnak nemrég lett új személyije, kb. 4-5 napos amikor írom a kérdést. A My Vodafone Fiókjában meg szerettem volna megváltoztatni a személyijét. Azonban mikor megpróbáltam menteni a változtatást a következő hiba üzeneteket kaptam.
Adategyeztetés sikertelen
A kiemelt mezők téves adatokat tartalmaznak. Kérlek, ellenőrizd a felvitt adataid, hogy teljesen megegyezzenek a dokumentumokban szerepeltekkel.
Sikertelen módosítás!
A megadott személyazonosító dokumentum száma helytelen. Kérjük, ellenőrizd és próbáld újra!
holott én vagy 10-szer megnéztem, hogy biztos, hogy jól írtam be.
És a személyi is biztos, hogy érvényes, mert hát ott volt a kezembe.
Kérdésem a következő:
A személyi túl új még?
Ez mitől történik?
Valószínűleg igen, túl "új" még. Még nem futott át a rendszerben a központi azonosítótól az új szám (vagy nem tudom, hogy működik ez..)
Nekem Yettel van, és a februári új SZIG a nyári adategyeztetésnél már benne volt az adataimban. Nem én írtam bele, nem kellett módosítanom semmit.
Szerintem nem kell se kapkodni, se ezen idegeskedni. Valószínűleg a Vodafone is átállítja saját maga az új számra az adatokat.
Mivel ezeknek a cégeknek naplózott hozzáférésük van a BM-adatbázis rájuk tartozó részéhez és így végzik az ellenőrzést, ezek szerint ott még nem frissült az adat.
Elképzelhető, hogy a régi adatot még elfogadná, vagy megfelel útlevél és mellesleg jogosítvány, már ha lenne.
Vagy várni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!