Aki ért hozzá vagy járt így segitsen,mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Most szept. kozepe óta mindig eltűnik a penz a kártyámrol. Feltölteni van rajta pl 1533 ft pár ora mulva levesz annyit hogy 81 ft marad. Nem telefonáltam és nem irtam sms-t,nem vásároltam se semmi. Telekomos vagyok,ott nem tudtak segiteni mi lehet ez. Erdemes lenne elmennem ezzel egy telefonszervizbe ?szept. 30. 19:24
1/7 anonim válasza:
Akkor egy másik telekomos boltba menj be segítséget kérni, ne oda ahol nem segítettek
2/7 anonim válasza:
A szolgáltató köteles részletes számlát adni arról, hogy mikkel terhelődött meg az egyenleged.
3/7 lali51 válasza:
Hívás átirányítás nincs bekapcsolva?
4/7 A kérdező kommentje:
Nem,nincs
szept. 30. 21:24
5/7 anonim válasza:
Ha él valami előfizetésed, emelt díjas szirszar, azt csak a szolgáltató tudja megmondani. A hívásrészletező is megmondja.
6/7 Szervizmérnök úr válasza:
"Telekomos vagyok,ott nem tudtak segiteni mi lehet ez."
Ezt azért nem ártana jobban kibontani.
Ha bementél egy Telekomos helyre, az gyakorlatilag egy szemét banda.
Hajlamosak mindenre azt mondani, hogy hívd a telefonos ügyintézést!
Csak amiből nekik hasznuk van (eladások, ilyesmi), arra rezonálnak.
7/7 Szervizmérnök úr válasza:
...holott a számítógépes hozzáférésük adott és konkrétan kiderült, hogy bizonyos esetekben csak le akartak rázni, lustaságból. Így értelmezem a "szemét banda" fogalmát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!