A Yettel fiókot miért nem tudják legalább olyan jóra megcsinálni, mint a Telekom fiókot?
A Yettel e területért felelős vezetője vagy valamelyik beosztottja miért nem vesz egy Domino SIM-et és csinál neki egy Telekom fiókot, hogy tanulmányozhassák a kialakítását, és mint jó gyakorlatot, adaptálhassák a Yettel fiókban?
Ha belépünk a Telekom fiókba, rögtön látjuk a legfontosabbakat az előfizetésünkkel kapcsolatban – a Yettel fiókról ez sajnos nem mondható el.
Szerintem is a Yettel applikáció és fiók, nem olyan jó, mint a Telekom, mert más a prioritásuk és az anyavállalatuk is különbözik.
Valószínűleg máshogy közelítik meg a dolgokat, de ettől még a felhasználói élmény sajnos nem az igazi.
Ha téged is zavar a Yettel app, miért nem váltasz? Én is megtettem, és nem bántam meg. A Telekom felülete sokkal barátságosabb, és a számhordozás is egyszerű volt.
Tulajdonképpen mi a baj? Nem ismerem a T-t, de yetivel soha nem volt gondom. Bejelentkezem, feltöltök akár másnak id, pluszcsomagot veszek, fizetem a számlám, jól méri az adatkeret/percet.
Gyors, minden infó és lehetőség egy helyen
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!