Érdemes lenne új telefont venni Wolt futárkodáshoz és leamortizálni azt, vagy inkább érdemesebb szenvedni egy 5 éves, folyton lefagyó, szaggató, 2-3 óra alatt 100%-ról 0-ra lemerülő telefonnal?
Van egy 5 éves Huawei P20 Lite-om ami eléggé megszolgálta már az idejét. Viszonylag nem volt rossz állapotban, de sajnos ahogy elkezdtem a Woltot, egyre rosszabb. Akksit cseréltettem már benne mégis brutál gyorsan merül az új akksival is. 20000 milliamperes külső akksival járkálok és szinte egész nap azzal töltöm gyorstöltésen, és úgy éppen hogy stagnál. Múltkor pl órahosszákig 29 és 33% között ugrált, nagyon lassan felment 33-ig, aztán visszamerült 29-ig, és ezt így 4-5 órahosszáig, aztán ahogy besötétedett és lejjebb tudtam venni a fényerőt, szépen lassan elkezdett tölteni.
A futár alkalmazás folyamatosan kifagy, laggol, nagyon bénán fut rajta. Sokszor kell ki és vissza lépni az appba.
Egy hete telefonálni sem tudok rendesen, hívásokat egyáltalán nem tudok fogadni, egyszerűen rányomok hogy vegye fel és nem csinál semmit. Kinyomni sem engedi, úgyhogy ha valaki hív, lefagy az egész telefonom, meg kell várnom hogy vége legyen a hívásnak és utána vissza tudom hívni, viszont akkor is csak elindítani tudom a hívást, kinyomni nem, mert meg sem jelenik a hívás a képernyőn.
Tehát már nagyon használhatatlan, az már biztos, hogy új telefon kell.
Viszont azt nem tudom eldönteni, hogy vegyek egy új telefont hétköznapi használatra és tartsam meg ezt Woltozáshoz, és szenvedjek ezzel tovább, vagy nézzek olyan új telefont, ami nem túl drága, viszonylag jó ár-érték arányban van, erős az akksija és nagy a memóriája, hogy jól elbírja a futár appot?
Nem tudom, ti hogyan csinálnátok a helyemben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!