Ha a Vodafonnál megszünik egy előfizetés és túlfizetése marad az ügyfélnek nem adják vissza automatikusan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#10 Mind a "PREPAID" (Előre fizetős, azaz feltöltős), mind a "POSTPAID" (utólag fizetős, azaz számlás) szolgáltatást ELŐFIZETÉSNEK hívjuk.
Függetlenül attól, hogy a számlát UTÓLAG kapod a már leforgalmazott hívásaid/internet alapján. (Most ne nézzük, hogy jónéhány csomag tartalmaz "lebeszélhető forgalmat", ezt is mid UTÓLAG vonják le abból a számlából, amit a forgalmazás UTÁN fizetsz ki!)
Az mondjuk érdekes, hogy néhány szolgáltatónál a havidíjat előre fizeted (Tárgyhónapban), pl. a vodánál december 28-án érkezik a számla a decemberben forgalmazott adatokról/hívásokról, viszont magát a szolgáltatást a dec 28- jan.28 közötti időszakra számlázzák.
Viszont lemondani nem lehet csak úgy.
De ha nem vagy hűségben, és lemondod, és túlfizetésed van, akkor természetesen jár vissza a pénz. Ehhez a szolgáltatóval kell felvenni a kapcsolatot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!