Van egy s23ultra keszulekem de már a megvétel óta akad a telefon ami egy 600ezres telefontól kicsit bosszantó de annyira hogy néha 10-15másodperc kell hogy beadjon dolgokat… ram az 90%ban használva van ez lehet a gond? Tárhely van bőven
"Tárhely van bőven"
Az pont nem annyira lényeges.
" ram az 90%ban használva van ez lehet a gond?"
Nem kellene gondot okoznia.
"már a megvétel óta akad a telefon "
Inkább ez a probléma. Ha tapasztaltad már az elején, miért nem léptél. Nekem volt olyan készülék, amit 4x cseréltek. De a másodiknál már személyesen mentem el megmutatni, hogy mi a probléma, mert nem hitték el.
Nevezetesen az, hogy amíg meg volt nyitva a készülék, volt net kapcsolat, ha lezáródott vagy lezártam, lekapcsolódott mindenről. És utána semmire nem csatlakozott vissza automatikusan. Az ötödiknél inkább visszaadták a pénzem, a más forrásból beszerzett darabnak viszont már nem volt ilyen hibája.
A samsungnál reklamálj, elég jó szerviz támogatásuk van, online rá tudnak nézni a készülékre. A kollégámnak is volt valami szivatós hibája, és megoldották neki úgy, hogy közben otthon ült a foteljában a telefonnal az egyik kezében, a másikban egy sörrel.
Feltételezem, hogy az országodnak megfelelő hivatalos viszonteladótól vetted a telefont (Magyarország esetében ilyenek az olyan boltok, mint a Mediamarkt, az Euronics, már a Samsung esetében az Alza is, a szolgáltatók, és nem utolsó sorban maga a Sestore), és nem ilyen himihumi, ki tudja honnan beszerző GSM boltból (B-Tel, Coolmobile, akár már az Emagot is ideraknám, telefonok esetében az Aquát is megkérdőjelezném, mert elég érdekes áraik vannak). Amennyiben rendes helyről vetted, és hivatalosan is a Magyar piacra szánt telefonod van, akkor a telefon papírjait felmarkolva be tudsz menni a Samsunghoz, és ők tudnak foglalkozni a problémával, ugyanis az tényleg nem normális, hogy egy ilyen telefon ennyire laggol. Még ha csak a legkissebb, 256 GB/8 GB-s változatot nézzük, akkor sem kellene, hogy baj legyen a rammal, mert telefonban a 8 GB ram a telefonoknak még bőségesen elég, és elég is lesz még az elkövetkezendő 3-4-5 évben, de még tovább is. Az 512/12-esről, és az 1 TB-osról meg már nem is beszélve.
Ha pedig megkérdőjelezhető helyről vetted, akkor sajnos csak a kereskedői garanciával élhetsz, amivel az a baj, hogy vagy segítenek, vagy nem. Ezért is erősen javasolt kerülni azokat a helyeket, amelyek nem hivatalos viszonteladói azoknak a termékeknek, amelyeket vásárolna az ember.
Egyébként írod, hogy már vásárláskor is tapasztaltad a jelenséget. Akkor miért nem jelentkeztél a hibával? A legtöbb helyen még személyes vásárlás esetén is van néhány nap elállási jogod, és még indokolni sem kell, ha meg online vetted, akkor meg még jobb, mert ott meg 2 heted van tesztelni a telefont, és ha valami nem jó, akkor irány az áruház, és reklamálhatsz. Így meg a garanciában kell bíznod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!