A hívószámom elküldését az eszközben kell állítanom vagy a szolgáltatónál?
Okosóráról indítok kimenő hívást a telefonomra, de rejtett számot jelez. Az okosórán ilyesmit nem lehet állítani. Áttettem a SIM kártyát a telefonomban, ott átállítottam, majd visszatettem, de még mindig rejtett számot ír, ha felhivom a telefonomat.
Szóval első körben az lenne a kérdésem, hogy a hívószám elküldését az eszközben kell állítani vagy a szolgáltatónál kell engedélyezni?
A másik kérdésem majd a hogyan lesz :-)
A weboldalukon ennyi van, mondjuk ettől nem lettem sokkal okosabb (azonkivül, hogy alapból nincs bekapcsolva)
"the caller ID is not active. You can activate the caller ID from the Settings of your smartphone"
Is.
A keszuleken is be kell allitani hogy kuldje el, de a pl. T-nel regebben ez csak alapbol nem volt bekapcsolva es fizetni kellett havi mittomen 150 forintot, ha azt akartad hogy tovabbitsak a hivoszamodat hivaskor. Hogy mostansag mi van, azt meg kell nezni az ASZF-ekben.
Belépsz a Telekom fiókodba megkeresés a dominó kártyád
A további beállításokban tudod beállítani.
"You can activate the caller ID from the Settings of your smartphone"
Szerintem ez azt akarja jelenteni hogy az órához tartozó appban lehet beállítani.
Régen volt alapértelmezett központilag a szám tiltása, kérésre aktiválták.
Később bevezették (vezetékes vonalakon is), hogy alapból mindenkinél aktív a szám elküldése.
Tiltani lehet a készüléken, vagy kérésre központilag is.
3. Ezek most is elkérnek havi 150-ot, ha valaki a vezetékes telefonján látni szeretné a bejövő számokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!