Telekom rendelés. Ilyenkor mi van? Csak egy szerződés összefoglaló jött, telefon nem.
Rendeltem 3 napja telefont+szolgáltatást. Eddig mindig így csináltam, végigkattintgattam, és aztán mint egy normál webshopban ott volt a megrendelés és az állapota, hogy hogy áll a szállítás, stb.
Most meg a fiókomban sehol semmi, csak a dokumentumoknál csak egy szerződés összefoglaló van, semmi több. Sem a szerződés, sem a telefon jótállási jegye, semmi. Email sem jött...
Mielőtt a nagyonokos aki be szokta írni hogy "és az ügyfélszolgálat mit mondott?" beírná, hogy "az ügyfélszolgálat mit mondott?" közlöm, hogy nem kerültem még sorra. Hívom őket, de 'meg van növekedve a várakozási' idő.
Szóval mi lehet? Járt már valaki hasonlóan?
Ha esetleg valaki idetéved...
4 ügyfelessel kellett beszélnem mire sikerült elintézni. Valamiért beragadt a megrendelés, nem futott végig a folyamat. Egyik sem látta hogy mi lehet a hiba. Végülis akivel ma beszéltem ő törölte az egészet és újra megrendelte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!