Mi lehet a probléma?
Iphone 8 plus telefonom van, 30-as függő tehát telekomos vagyok és feltöltőkártyás.
Kijöttem külföldre, minden hónapban 29GB roaming netet kapok EU-n belül, feltöltőkártyásként ez a legnagyobb csomag.
Egyszercsak egyik percről a másikra elment a netem. Pedig egyébként van bőven felhasználható adatkeretem, de valamiért nem működik a mobilinternetem már lassan egy hete.. Korábban volt már olyan, hogy néha megszakadt ugye a külföldi hálózat miatt, de az csak néhány percig tartott, ilyen soha nem volt hogy teljesen megszűnjön a működés.
Wifire rá tudok csatlakozni, de az internetem nem működik. A hálózatra rákapcsolódik a SIM kártyám, de nem kap internetet és nem értem hogy ez miért van.
Már próbáltam mindent, telefon ki-és bekapcsolását, repülőgép üzemmód ki-és bekapcsolásától kezdve mindent. Maga a kártyám él, mert a hívás működik rajta, de a mobilinternet teljesen meghalt.
Próbáltam volna felhívni a telekom ügyfélszolgálatot, de a 1414-es számot eleve nem lehetett mert kapásból megszakadt a hívás, egy külföldi számot kell hívni a külföldi ügyfélszolgálat számát, felhívtam de egy számítógépes bot szólal meg, amivel csak nagyon általános dolgokat lehet intézni pl díjcsomag választás stb, szóval semmire nem mentem.
Egyszerűen tehetetlen vagyok. Gondolkodok egy új telefon vásárlásán ami már kártyafüggetlen lenne és akkor minden rendben működne. Most hiába csinálnám azt, hogy rendelek egy ugyanilyen telekom feltöltőkártyát, mert ha eleinte működne is ki tudja meddig, könnyen lehet hogy egy másikkal is ugyanígy járnék, szóval nem lenne értelme.
Kérlek aki többet tud erről, árulja már el mi lehet a gond, illetve mit tudok tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!