Samsung telefont vásároltam áruhitelre műszaki üzletből, de a készülék újraindul és vibrál a képernyője mindkét esetben random szerűen, 2 napos a telefon, ilyen esetben cserélik azonnal?
Menj vissza vele, azonnal ki nem cserélik, mert a szervíz állapítja meg, hogy mi a baja, mi a javítás módja.
Az teljesen mindegy, milyen módon vasároltad a telót, ez egy garanciális hiba.
De, szó nélkül cserélni kell 72 órán belül, ha a termék ránézésre olyan gyári hibás, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot és nem bizonyítható a bolt által, hogy a hiba a vásárlás pillanatban nem állt fent (például ott helyben kipróbáltátok és akkor még jó volt).
Egyéb esetben elsősorban a termék javítására törekednek. A bolt elküldi szervizbe, de te ia viheted egyből abba a szervizbe ami a garanciajegyen szerepel, a bolt is oda küldi. A szerviz felméri az állapotát és megjavítja. Csere akkor jöhet szóba, ha javíthatatlan, vagy a javítás költsége magasabb az új termék áránál. Ilyenkor egy új ugyanolyan terméket kapsz, vagy ha az már nem elérhető, egy tudásban legalább olyat, jobb lehet, rosszabb nem. Ha ez se lehetséges, akkor visszakapod a vételárat. Ez nem a te döntésed, hogy végül melyik lesz, hanem a javítás, csere, visszatérítés sorrendben haladva az első lehetséges opciót kapod.
Ha nincs lehetőséged visszavinni, de jelezned mindenképpen kell.
Így akár ha csak egy hét múlva viszed vissza, de jelezted időben, akkor is megfelelsz a szabálynak a kicserélést illetően.
8-as Neked melyik Samsung volt a hibás?
Kicserélik beszéltem velük telefonon, délután viszem vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!