Mit jelent pontosan, és miben hátrány nekem a "forgalmazói garancia?"
"A vállalkozás szervizelteti"
A saját pénzén!
Vagyis ha te visszaviszed a 900ezer forintos ájfóntizenngyépromaxot, hogy kikénecserélni, mert ez-az van vele, akkor azt neki zsebből kellene kifizetnie. Namost egy picike kis boltnak a 900ezer az lehet hogy 1-2 havi profitja. Ezért nem fogja neked soha cserélni a telót. Ha javíttatja, akkor pedig a legeslegolcsóbban, nem gyári alkatrészekkel, nem hozzáértő szervizben.
Nekem anno lehalt a Nexus telefonom, 120 ezer volt akkoriban.. Mivel gyártói garanciám volt, mondta a szervizes h alaplap csere szükségws ami 90 ezer ft lett volna gyártói garancia nélkül. Szerinted egy Matyi GSM, Hululu GSM bolt állna neked ilyet..
Hordanád vissza, mindenféle kamusággal húznák az időt.. "szoftvert frissítettek, ezt azt cserltek stb.. aztán megunod és buktad. Vagy nekiállsz fenygetőzni, de mivel fogyasztóvédelem ilyesmivel n foglalkozik, szarakodnátok békéltető testülettel, annyit is ér.. Megéri?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!