Rejoy.hu-ról vélemények?
Iphone 13-at szeretnék onnan rendelni. Pár ismerősöm már rendelt onnan, nekik jó tapasztalatuk van vele (pl a "nagyon jo" minőségért rendelt telefon majdnem hogy újszerű volt, vagy hogy minden tökéletesen működött a telefonon (akkumulátor, kamerák, mikrofon stb), vagy hogy sokáig jó volt, 5k-ért még üvegfóliát is raknak rá, nincs szállítási költség, és hogy elég gyorsan megérkezik a termék). 4 féle minőség van megadva: jó, nagyon jó, kiváló, újszerű. Az lenne a kérdésem, hogy ha pl egy "kiváló" vagy "újszerű" minőségű telefont rendelek onnan az miben tér el egy teljesen új telefontól? Mennyire működnek jól az innen rendelt telefonok?
Illetve a garancia az hogy működik itt, esetleges probléma esetén?
Aki rendelt már innen, annak milyen tapasztalata van velük?
TLDR: valszeg a honlapon írt felhasználói átlagértékelés és a 60+ lépéses átvizsgálás is kamu, az ügyfélszolgálat meg teljesen feleslegesen van ott. Lehetetlennek tartom, hogy az emberek ennyire meg legyenek elégedve egy céggel, ahol csak a marketingre költöttek, ami mögött nincs kábé semmi. Minden létező lépésnél (termék, ügyfélszolgálat,kommunikáció) egy nagy nulla volt amit nyújtottak.
Hosszabban: rendeltem telefont, "KIVÁLÓ" állapotban. Megjön, azonnal észreveszek egy pixelhibát. Megkérdeztem őket emailben, hogy ez belefér-e náluk a kiváló értékelésbe. Mondták, nem. Vissza akartam küldeni, erre van egy űrlapjuk a honlapukon. Az űrlap szerintem tökre nehezen érthető, hogy hol mire válaszolsz, még ott is, ahol magyarul van a szöveg. Mert hogy volt, amit nem sikerült románról lefordítani.
Emiatt - sajnos - elég sokat kellett az ügyfélszolgálattal egyeztetnem. Többször is kiderült, hogy a kérdést se olvasták el, és úgy válaszoltak. Pl. amikor először jeleztem hogy hibás a készülék, visszaírtak, hogy ha még nem érkezett meg a futár vele, várjak, vagy használjam a csomagkövetést...
Na most végül nagy nehezen sikerült elintéznem hogy egy megadott helyen és időben egy futár elvigye a telefont hogy megjavítsák garanciálisan. Legalábbis azt hittem, mert mikor nem jött a futár, kiderült, hogy az igény se volt rögzítve, hiába mondták, így egy héttel később jöttek csak érte. Közben annyit panaszkodtam már, hogy felhívtak telefonon, és végre sikerült egy értelmes emberrel beszélnem.
A garanciális visszaküldés amúgy azt jelenti, hogy visszautaztatják a telefonokat Bukarestbe, biztos ez is nagyon zöld amúgy. A lényeg, hogy EGY HÓNAPPAL azután, hogy megrendeltem a telefont, végül kaptam egy levelet, hogy NEM TUDJÁK megjavítani, így visszautalják a pénzt. Mivel ez nemzetközi utalás volt, így ez is egy hétbe telt, mire megjött. A készülékre vásárolt fóliám, bár legalább háromszor jeleztem a folyamat során, hogy azt is megvettem és a telefonnal együtt vissza is küldtem, persze nem fizették ki...
Írtam negatív értékelést a link használatával, amit küldtek a vásárlás után. Érdekes módon, a honlapon azóta sem látom amit írtam, pedig az egész úgy van megcsinálva, mintha az összes értékelést meg lehetne nézni... Per pillanat 11 egycsillagos van amúgy, na most a fentiek miatt biztos vagyok benne, hogy nem csak az enyém hiányzik onnan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!