Xiaomi Magyarország elérhetőség?
Sziasztok!
Reklamációs ügyben vagyok, ahol a bolt, ahol vásároltam, lepattintott, miszerint nem az ő hatáskörük a fennálló problémám, hanem a szakszervízé, nem tudnak segíteni.
A szakszervizesek egy levél után letiltottak, nem tudok nekik írni, visszadobja a levelem.
Szerettem volna a gyártóval, a Xiaomival felvenni a kapcsolatot, hogy problémám van, azonban nekik nem létezik magyarországi elérhetőség.
Hová tudok fordulni a reklamációmmal ebben az esetben?
És ezt megtehetik?
Fordulhatok a fogyasztóvédelemhez, vagy a békéltető testülethez?
"A szakszervizesek egy levél után letiltottak, nem tudok nekik írni, visszadobja a levelem."
Komolyan, vagy még egy emailt sem bírsz már elküldeni?
Spamre irányítanálak, észre sem vennéd.
Konkrétan honnan veszed, hogy letiltottak, kisokos?
Köszönöm a segítőkész kommenteket, nem vagyok ilyen szerencsétlen.
Írtam nekik, kaptam választ, nyilván nem megfelelőt, erre szerettem volna válaszolni a válasz gombbal, azonban itt bedobta az üzenetet, hogy letiltásra került az e-mail címem, nincs jogosultságom írni nekik.
Az a gond, még így sem bírok szabadulni a kínzó gondolattól, hogy valami hülyeség miatt (saját hülyeséged miatt) akasztották le.
Ez ugyebár intelligencia kérdése, ahogy mondani szoktam: ha én ilyen kérdést írnék ki, fűznék hozzá valami magyarázatot, indoklást is, hogy mi a gondom.
Ellenkező esetben honnan tudható, hogy te is csak valami butaság miatt trollkodsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!