Sikertelen számhordozás miatt a szolgáltatók oda-vissza küldözgetnek egymás között, mit tudok tenni, hogy végre sikerüljön?
Mi sem tudjik nekik megmondani hogy mit tegyenek. Az ügyintézők sem tudják a rendszer hiányosságait kiküszöbölni. A voda amúgyis a upc egyesülés óta egy káosz.
Amúgy elég hozzá annyi, ha a vodánál a személyes adataidban egy betű nem stimmel a központi nyilvántartással, mert a telekom az alapján kéri le az ügyféladatokat. És ha neki az jön ki hogy nem egyezik, akkor nem tehet róla.
A vodánál menj be személyesen, kérj egy igazolást a nyilvántartott adataidról, és azt vidd át a telekomhoz hogy azzal dolgozzanak.
"ennek nem így kellene mennie..."
De nem ám!
Csak ahhoz a szolgáltatóhoz kell bemenned ahova vinni szeretnéd a számodat. Mindent ők intéznek. Menj be a telekomhoz és mondd meg neki hogy addig nem mész haza amig nem intézi el, vagy legalább nem mondja meg mi a baj (például van tartozás a számlán). Legyél tökös! Majd ha valami nem tetszik az ügyfelesnek, akkor ő felhívja a vodát. Az a dolga, azért fizetjük őket mi ügyfele. Ezt nyugodtan vágd is finoman az arcába.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!