Frissítést követően nem indul újra (nem lehet bekapcsolni) a Samsung Galaxy A32 telefonom. Mit lehetne tenni?
Azon kívül, hogy "dobd ki", vagy "vidd el szervizbe"...
A frissítés befejeződése óta csak a "Samsung", "Samsung Galaxy / Secured by Knox" és a "Samsung Galaxy" feliratú kijelzőképek és a nagy feketeség váltogatja egymást, de valahogy nem tud innen továbblépni. Ha az oldalsó gombot hosszan megnyomom, akkor is ugyanez van. Már lemerült az akkumulátora (éppen az állandó bekapcsolási kísérletei miatt), és rátettem töltőre, de továbbra is csak fentebb leírtakat csinálja.
Köszönöm. A bootloop a neve ennek a hibának (vagy esetleg azt kell kérnem a szervizben, "bootloopolják meg")? Bocs, de hülye vagyok a témához.
Egyébként ez normális dolog egy alig 1 éves, majd 100 ezer Ft-ba került telefonnál? Vagy a frissítés volt sz*r? Hogyan lehetne kiküszöbölni a jövőben, hogy ne kelljen minden frissítés után potenciálisan szervizbe vinni? Ne frissítsem? Akkor meg azért fog összeomlani egy idő után, mert nem volt frissítve...
Még egy kérdés, ami felmerült bennem: Ha a szervizben csinálnak vele valamit, az járhat-e teljes (vagy akár csak részleges) adatvesztéssel? Vagy a telefonon lévő fotókat, videókat, feljegyzéseket, üzeneteket, telefonszámokat stb. ez nem érinti?
Alig 1 eves? Az meg biztosan garancialis, mi a kerdes? Vissza a szervizbe, javitsak meg.
A bootloop amugy a hiba neve: inditasi 'hurokba' esett, azaz folyamatosan ujraindul.
"Ja, es a szervizben egy gyari resettel kezdenek, tehat mindent torolnek"
Sejtettem, hogy van valami ilyesmi. És ez bizony szopás, mert nincs minden elmentve máshová is. Bizonyos dolgok igen, de nem minden, ami igazán fontos.
Egy bootlopoos telefonnál kb. 100%-ra veheted, hogy minden rajta lévő adatot gyalulnak az új rendszer feltelepítése során.
Idézet a Tmx, a hazai legnagyobb mobilszervíz weblapjáról:
2.1.A szerviz az ügyfelek adatainak védelme érdekében nem vállal adatmentést, még térítés ellenében sem.
2.2.A szerviznek átadott készülék memória tartalma, a készülékén tárolt adatok, információk, programok, egyéni beállítások, szabadalmi és szellemi alkotások joga alá tartozó információk, megoldások megőrzése, mentése kizárólag a megrendelő feladata. Ezek a szerviz eljárás során megsérülhetnek, elveszhetnek.
2.3.A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokért, információvesztésért.
2.4.A szerviz nem felel az adatvesztéssel, adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett vagy következményi károkért, haszonvesztésért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!