1/10 anonim válasza:
Jelenleg semmi.
Mobil előfizetéssel ott még nem volt gondom. Ha valamit intézni akartam, akkor nagyon jó volt az ügyfélszolgálat.
A UPC-vel való egyesülés után az ügyfélszolgálat meredek zuhanásba kezdett, sajnos.
3/10 anonim válasza:
Az hogy vitya belehallgat a beszélgetéseimbe...
5/10 anonim válasza:
Az hogy sz@r a rúter és b@sznak kicserélni.
6/10 anonim válasza:
Az hogy lekapcsolták a 3G-t, így nem tudok netezni a 2011-ben vett mini routerrel, mert bűn lassú Edgen. Mobil cserére volt kedvezmény, erre nem.
8/10 anonim válasza:
Hogy egy ügyintézőre minimum 50 percet kell várni, hogy felvegyék az ügyfél szolgálaton, és ímélre sem válaszolnak hónapokig! Négy hónap elteltével válaszoltak egy panaszomra, amit addigra már személyesen elintéztem, 3 óra várakozás után!
10/10 anonim válasza:
Hogy a Myvodafone fiókban egy másik cég számláit, adatait, kB mindent látok az enyém mellett. Lesz.rják, hiába írtam egy éve kB.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!