Hogyan lehet visszaszerezni a vodafone-tól, a fel nem használt, feltöltőkártyás egyenleget?
Pár éves írás, de érdemes utánajárni.
Ha tényleg sehogy, akkor így jártam, mert még levásárolni sem lehet.
Próbáltam utánajárni, de leráztak a linkekkel...
Emelt díjas sms-es cuccokat veszel belőle.
Pl. autópálya-matrica, parkolójegy stb.
Ha már megszűnt az előfizetésed, akkor a fennmaradt egyenleget bankszámlára vissza tudod utaltatni.
Nem érdemes írni nekik mert el vannak úszva az írásos megkeresések megválaszolásával. Közben meg a 1270-en ott ülnek üresben a call centeresek. Fel kell őket hívni és 5 perc alatt választ kapsz mindenre.
Igaz régebben, de hívtam már őket. Ha jól emlékszem kb 30 perc "zene hallgatás" után meguntam. Kedden ismét megpróbálom, és megírom mi lett az eredménye. Alapesetben, sokkal jobban szeretem én is a telefonos kapcsolatot. De undorítónak tartom, hogy soha nem veszik fel, amikor meg felveszik, akkor arra kérnek, hogy írjak e-mailt. Eddig csak a DAS volt az egyetlen, ahol mindig (minden más céghez képest extrém gyorsan) felveszik a telefont, de már ők is kértek arra, hogy írjak e-mailt is...
Amikor volt rá időm, akkor sokszor megtettem, hogy felhívtam egy ügyfél szolgálatokat, és letettem magam mellé a telefont, kihangosítva. Sajnos már nem emlékszem melyik cég volt az (pedig szívesen leírnám a nevét), akinél 2 óra, nem elírás két órás várakozás után tettem le a telefont...
Azért főleg a második felszólítás után, úgy érzem hogy adnom kell nekik még egy esélyt. Persze csak a telefonos szolgálatuknak, mert több szerződésem már nem lesz náluk, amíg van más.
Telefonos ügyfélszolgálat SOHA nem kéri hogy írj emailt egyenleg visszautalás miatt (Vodánál dolgozom). Kb semmi miatt nem kéri hogy írj emailt, az egy alternatív lehetőség mert törvényileg kötelező írásban is elérhetőnek lennie a szolgáltatónak.
Igen előfordul hogy 30 percet kell várni, sajnos van hogy sokan hívnak. A call centerben szigorú, perc alapon ellenőrzött beosztás van, ne hidd hogy azért "nem veszik fel" mert épp kávézgatnak. Ha annyira fontos az a pénz neked akkor kivárod a fél órát. Vagy telefonálsz mondjuk este 8-kor, vagy szombat délután, amikor kb 0 a várakozási idő.
#9 Vagy csak kevesen vagytok. Nem?
Egyébként visszautalták a pénzt. De azt nem kérdezték, hogy miért szüntetem meg mind a két számomat, ami náluk volt. Igaz, az előző levelezésekből már tudhatták. Egy kicsit hiányoltam az elégedettségi felmérést is. Amit mindig odatolnak az embernek, kivéve amikor tudják, hogy "vaj van a fülük mögött"... :-)
Azóta mind a két telefonom Yettel kártyával működik tovább. Szinte tudtam, de csöbörből estem a vödörbe. Mondhatni, hogy az egyik rosszabb, mint a másik...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!