A telefonommal, vagy a mobilnettel van a baj?
Leginkább úgy tudod ezt kideríteni, ha beleteszed a sim kártyát egy másik telefonba, és megnézed, hogy ott is jelentkezik-e a probléma. Vagy kérj kölcsön valakitől egy másik sim kártyát egy teszt erejéig, és próbáld ki a saját telefonoddal. Egyértelműen megállapítani csak így lehet.
Ezekkel a tesztekkel nem a sim kártyán van a hangsúly, hanem hogy kipróbáld a saját mobilnetedet egy olyan telefonról, amiről biztosan tudod, hogy jól működik. Vagy kipróbálj egy olyan mobilnetet és mobilszolgáltatót a saját telefonoddal, amely szolgáltatóról biztosan tudod, hogy jól működik ott ahol helyileg vagy. Így megállapítható, hogy a mobilnet vagy a telefon a rossz.
Érdemes azt is kipróbálni, hogy mi van, ha nem indítod újra, csak vársz. Lehet nem is az újraindítás segít, hanem az eltelt idő. Érdemes kizárni ezt a lehetőséget is mielőtt következtetéseket vonsz le.
Ha a mobilnettel van a probléma, akkor az jó eséllyel helyfüggő lesz. Ez a fenti tesztekkel kideríthető. Vagy csak egyszerűen kérj meg valakit, aki ugyanannál a szolgáltatónál van, hogy tesztelje a mobilnetet. Majd ez után a fenti tesztek… Ha jó a térerő, akkor kicsi az esélye, hogy a mobilnettel van a probléma, de nem zárható ki ennek a lehetősége.
A fentieken kívül még az jut eszembe, hogy az is előfordulhat, hogy nem európai modellt vásároltál. A nem európai modelleknek kicsit más a sávkiosztása. Hellyel-közzel működnek hazai szolgáltatókkal, de gyakran jelentkezhetnek furcsa problémák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!