Korlátozás visszakapcsolása?
A Yettelenél való fiók korlátozásának feloldása általában az elmaradt fizetés beérkezését követően történik meg. Azonban a pontos időpont a fizetési módtól és a Yettelenél alkalmazott feldolgozási időtől is függ. Amennyiben az utalást postai úton adta fel, a feldolgozási idő általában hosszabb lehet, mint például ha online banki átutalással intézte volna.
Javasolnám, hogy keresse fel a Yettel ügyfélszolgálatát, és kérdezze meg, hogy az elmaradt fizetés beérkezett-e, és ha igen, mikor várhatja a fiókja korlátozásának feloldását. Az ügyfélszolgálati munkatársak tájékoztatni tudják Önt a fizetési feldolgozási időkről és a szolgáltatások visszakapcsolásának várható időpontjáról.
Ha visszakapcsolnak akkor sem tudsz azonnal telefonálni!
Újra kell indítani a telefont hogy újra feljelentkezzen a hálózatra. Ekkor aktiválódik újra az előfizetés.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!