Miért nem tudok mobilnetezni hívás közben?
Figyelt kérdés
Már a régi huawei típusomon is ment, mióta van VoLTE (asszem ez az), majd vettem egy Oppo készüléket. Úgy emlékszem hogy az első pár héten ezen is ment, de most biztos hogy nem jó, ha hívásban vagyok nem tudok netezni. Nem találom az opciót sem, ahol ezt be tudnám kapcsolni. Mi lehet a gond?2023. jan. 5. 13:35
1/6 anonim válasza:
Mostmár ez van, nekem se lehet együtt , és Samsung telóm van, illetve üzenetet (SMS-t) se tudsz küldeni net nélkül, csak ha rákényszeríted a telefonod.
2/6 anonim válasza:
Ez nem "gond", alapból így van. Úgy tudod kiküszöbölni, ha a telefonon bekapcsolod a VoLTE funkciót, és felhívod az ügyfélszolgálatot, hogy aktiválják.
3/6 A kérdező kommentje:
És a voltét hol lehet bekapcsolni? Ill. miért kell ezért ügyfélszolgálatot hívni? Előző készülékemnél (igaz más szolgáltatónál) autómatikusan bekapcsolódott.
2023. jan. 5. 14:01
4/6 anonim válasza:
Nekem: Beállítások->Hálózat és internet->SIM-kártya részen lehetne, de inaktív, és írja is, hogy elő kellene fizetnem rá.
Szóval ezért kell a szolgáltatónál engedélyeztetni, mert hogy ez nem feltétlen alap. Telekomnál biztosan kell, a többit nem tudom.
5/6 A kérdező kommentje:
Na megvan, nekem is szürke. Ez egyébként jár mondjuk a telekomosoknak alapból?
2023. jan. 8. 21:20
6/6 anonim válasza:
Úgy tudom, ez teljes mértékben díjmentes, csak kérni kell, de az ingyenesen hívható ügyfélszolgálati számon biztosan elmondják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!