Ha a samsung szerviz meg állapitja hogy tènyleg az akkumulátor a gyári hibás cserèlik vagy új telefont kapok?
S22 ultra a telefon 2 hónapja vettem a telenorba 4-5 óra kèpernyő idő mellett nem bir ki 8 órát a telefon vissza vittem a telenorba ők el küldtèk szervizbe
Szerviz után hogyan tovább
"120 Hz-en, QHD felbontáson és világos témával 4,5-5,5 órára saccolnám az átlagos képernyőidőt, ami inkább csak elfogadható, semmint acélos adat, főleg a telepméretre nézve. FHD-ra és sötét téma váltva ez 5,5-6,5 órára javul, ami mindjárt jobb, de így is bőven elmarad az ultramaratonista középkategóriától."
Teljesen normális az üzemidőd,semmi baja a telefonodnak.Ennyit bír és kész.
"Szerviz után hogyan tovább"
Ha utána is kevés a kapacitás, vegyél hozzá egy powerbankot.
"Tudtommal ilyen esetben a vásárló döntheti el, "
Még jó hogy nem a te tudtodon múlik.
"Konkrétan miben tévedtem - szerinted?"
A vállalkozás köteles cserélni, ha a terméknek a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibája jelentkezik, 3 munkanapon belül.
Ha ez elmúlt, nem jelezte a fogyasztó/vásárló a problémáját a vállalkozás felé, ez a kötelezettség elmúlt.
Innentől fogva, a fogyasztó/vásárló a kijavításhoz való jogát érvényesítheti.
Amennyiben a vállalkozás úgy dönt, hogy számára a javítás jelentős többletköltséggel jár, felajánlhat cserét. Azaz nem a fogyasztó/vásárló joga ezt követelni. Követelőzhet, csak lóf@x jár neki.
Ezen túlmenően ha a vállalkozás cserét nem tud biztosítani, felajánlhat más terméket, vagy a vételár visszafizetését, amiről a fogyasztó/vásárló nyilatkozhat, elfogadhatja vagy elutasíthatja.
És itt van még egy lényeges rész, a rendeltetésszerű használat.
Mivel sehol sincs leírva hogy mennyi képernyőidót kell tudnia a készüléknek, így relatíve nem is lehet rá hivatkozni, a gyártó/forgalmazó pedig jogosan utasítja el az erre alapozott cserét, ha úgy látja jónak. Mivel a bizonyítási kényszer őt illeti, nem fog nehezére esni hogy megtegye. Amennyiben ezt a fogyasztó/vásárló vitatja, saját szakvéleménnyel kell megtámadnia bíróság előtt. Na ezt nem fogja, garantálom.
Mivel a fogyasztói panasszal foglalkoznia kell, a szervizben lefuttat egy tesztet, az eredménytől függően lehet hogy akkut cserél. Ha ettől többet vállal, azt önként teszi, és nem azért, mert a fogyasztó/vásárló toporzékol, és követelőzik.
Ennek látom a realitását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!