Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a samsung szerviz meg...

Ha a samsung szerviz meg állapitja hogy tènyleg az akkumulátor a gyári hibás cserèlik vagy új telefont kapok?

Figyelt kérdés

S22 ultra a telefon 2 hónapja vettem a telenorba 4-5 óra kèpernyő idő mellett nem bir ki 8 órát a telefon vissza vittem a telenorba ők el küldtèk szervizbe

Szerviz után hogyan tovább



2022. okt. 21. 02:39
 1/9 anonim ***** válasza:
89%

"120 Hz-en, QHD felbontáson és világos témával 4,5-5,5 órára saccolnám az átlagos képernyőidőt, ami inkább csak elfogadható, semmint acélos adat, főleg a telepméretre nézve. FHD-ra és sötét téma váltva ez 5,5-6,5 órára javul, ami mindjárt jobb, de így is bőven elmarad az ultramaratonista középkategóriától."


Teljesen normális az üzemidőd,semmi baja a telefonodnak.Ennyit bír és kész.

2022. okt. 21. 05:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Èpp ez hogy nem volt 120Hz FHD-n volt ès teljesen sötèt tèma plusz adaptip fènykezelès
2022. okt. 21. 05:18
 3/9 anonim ***** válasza:
szerviz ha azt mondja rossz az akkumlåtor akkor lehet kicseréli .de ilyeneket tölük kėrdez.
2022. okt. 21. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

"Szerviz után hogyan tovább"

Ha utána is kevés a kapacitás, vegyél hozzá egy powerbankot.

2022. okt. 21. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Tudtommal ilyen esetben a vásárló döntheti el, hogy cserét, javítást akar, amit jegyzőkönyvben kell jegyezni (egy példány a tied, egy az övék) - ha ezt megtagadják, akkor vásárlók könyve, és utána Békéltető Testület. Akárhogy is, a garancia elölről kezdődik.
2022. okt. 24. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Én nyilván azt mondanám, hogy adjanak egy új készüléket új garival, ne barkácsoljanak.
2022. okt. 24. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

"Tudtommal ilyen esetben a vásárló döntheti el, "

Még jó hogy nem a te tudtodon múlik.

2022. okt. 24. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Konkrétan miben tévedtem - szerinted?
2022. okt. 25. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"Konkrétan miben tévedtem - szerinted?"

A vállalkozás köteles cserélni, ha a terméknek a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibája jelentkezik, 3 munkanapon belül.

Ha ez elmúlt, nem jelezte a fogyasztó/vásárló a problémáját a vállalkozás felé, ez a kötelezettség elmúlt.

Innentől fogva, a fogyasztó/vásárló a kijavításhoz való jogát érvényesítheti.

Amennyiben a vállalkozás úgy dönt, hogy számára a javítás jelentős többletköltséggel jár, felajánlhat cserét. Azaz nem a fogyasztó/vásárló joga ezt követelni. Követelőzhet, csak lóf@x jár neki.

Ezen túlmenően ha a vállalkozás cserét nem tud biztosítani, felajánlhat más terméket, vagy a vételár visszafizetését, amiről a fogyasztó/vásárló nyilatkozhat, elfogadhatja vagy elutasíthatja.

És itt van még egy lényeges rész, a rendeltetésszerű használat.

Mivel sehol sincs leírva hogy mennyi képernyőidót kell tudnia a készüléknek, így relatíve nem is lehet rá hivatkozni, a gyártó/forgalmazó pedig jogosan utasítja el az erre alapozott cserét, ha úgy látja jónak. Mivel a bizonyítási kényszer őt illeti, nem fog nehezére esni hogy megtegye. Amennyiben ezt a fogyasztó/vásárló vitatja, saját szakvéleménnyel kell megtámadnia bíróság előtt. Na ezt nem fogja, garantálom.

Mivel a fogyasztói panasszal foglalkoznia kell, a szervizben lefuttat egy tesztet, az eredménytől függően lehet hogy akkut cserél. Ha ettől többet vállal, azt önként teszi, és nem azért, mert a fogyasztó/vásárló toporzékol, és követelőzik.

Ennek látom a realitását.

2022. okt. 25. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!