Körülbelül 2 hete vásároltam egy Iphone 13 (256 GB) készüléket, szolgátatótól, tehát teljesen új. Úgy érzem, hogy nem működik megfelelően. Akadozik, fagy, nem mindig érzékeli az ujjam. Lehetséges, hogy szoftverhibás?
Mivel alig két hetes a telefon, és már most akadozik, úgy gondoltam, hogy vissza viszem a Vodafone-ba, hogy cseréljék ki. Kinevetett a hölgy, hogy ilyen nem létezik, hogy az Iphone akadozik. Közölte, hogy felküldhetik szervízbe, de nem fog neki jót tenni, amúgyis az ios legújabb (16.2) frissítése miatt van ez az egész probléma, merthogy sokan panaszkodnak.
Sajnos múlthéten a vásárlás után pár nappal sikerült ledobnom, de volt rajta minőségi üvegfólia és tok is, így se egy karc, se egy törés nem lett rajta. Gondolkodtam azon, hogy lehet belül sérült a készülék, de azt mondták ezt engedjem el. Az előző iphoneomat vagy 100x ledobtam, be is tört a kijelző, és azóta is tökéletesen működik.
A befagyást/lelassulást először az első bekapcsolás után érzékeltem, amikor megnyomtam a lezáró gombot. Sokkal lassabban sötétül el a kijelző, mint a régi 8 Plus-omon. Nem olyan dinamikus, és "szép" a lezárás folyamata, sokkal inkább szakaszos, és van egy másodperc késés a gomb megnyomása után.
Feloldás után az akadozást a home screen-en való pörgetés során-, valamint az appok megnyitása során érzékelem. Sokszor kell kétszer pöttyíntenem valamire, hogy megnyiljon, vagy hogy lapozni tudjak.
Számítógépről teljesen újraraktam az eszközt, mert azt mondták, ez megoldhatja a problémát. Ezt meg is tettem, de nem a gyári ios került vissza a telefonra, hanem a legújabb, ami okozhatja a problémákat.
Szerintetetek gyári hibás a telefon, vagy az esés okozza ezeket a problémákat? Próbáljam meg visszatelepíteni a gyári frissítést, hátha az segít? Vagy küljem el szervízbe a telefont, ahol lehetséges nem csinálnak vele semmit?
Biztos hogy hibás a cucc! Nekem mindannyiszor amikor volt ilyen szaggatásos problémám mindig egy újratelepítés és a mentések nem visszatétele megoldotta a dolgot - tehát szoftveres volt a probléma. Megjegyzem 2009 óta csak iPhoneom van és 3-4 alkalommal fordult elő ilyen. Szóval ha számítógéppel teszel rá egy új, tiszta rendszert és anélkül is szaggat, hogy bejelentkeznél az AppleID-dba és csak végignyomkodod a beállításokat üresben, hogy bejutt a fképernyőre és így is szaggat, akkor valami gyári hibája van.
Még annyi progléma szokott lenni, hogy ha agyig tele van a tárhely akkor szokott szaggatni, de egy új telefonnál nyilván üres minden.
Nekem a 13 Pro Max-on még mindig egy béta iOS van, a sima 16-os, ezzel sincs semmi baj. Csak le akartak rázni hogy ne kelljen foglalkozni veled. Az ilyen szoftveres - megfoghatatlan - hibákkal nem szivesen foglalkoznak.
vidd vissza és verd ki a balhét
amúgyis van elállási időd szóval megteheted
Vidd el hivatalos szervízbe ott majd bevizsgàljàk.
Ne a szolgáltatóhoz ott folyton szarakodnak csak addig kedvesek amíg vásàrolsz.
Maskor ha kinevet a kis holgy, akkor kuldd el a retkes pcsaba, es “most azonnal” vegyek vissza a hibas cuccot, mert egy forintot nem er igy.
Sajnos ez ilyen, ha latjak, hogy van esely elmenni a problema mellett, el is fognak. Allj ki az igazadert, es verd ki a balhet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!