Vodafone: "Bejelentkezés a hálózatba". Mi lehet a hiba?
#1
Próbáltam már, de sajnos így sem jártam sikerrel.
"Vodafone szolgáltató esetében, amikor bekapcsolom a mobilinternetet az értesítésként kiírja, hogy "Bejelentkezés a hálózatba", "
Mobilnetnél nem kell bejelentkezni, a SIM biztosítja a hozzáférést.
Amit te írsz, az erősen WIFI csatlakozásnak tűnik, vagy nincs is mobilneted.
#3 Tisztában vagyok a mobilinternet és a WiFi hálózat közötti különbséggel.
Alapesetben nem kell bejelentkezni, mert automatikusan létrejön a kapcsolat, de miután bekapcsolom a mobilinternet nem csatlakozik a Vodafone hálózatához (és nem, nem a wifi az). Ekkor írja ki, hogy "Bejelentkezés a hálózatba".
Ezután a Vodafone oldala be is tölt, de maga a bejelentkezési felület nem.
Direkt megnéztem bőven van még a havi keretemből is mobilinternet.
#6
Minden más funkció működik. Telefonálni, SMS-t küldeni minden működik rendesen, egyedül a mobilnettel van probléma.
Rendszeresen visszatérő probléma, utána pár nap után gondol egyet és magától bejelentkezik, de 1-2 havonta mindig előjön és akkor szenved.
Ha valakinek szüksége lenne még rá, ez is lehet egy megoldás:
Beállítások-> Kapcsolatok-> SIM-kezelő -> Mobilinternet-kapcsolat: SIM 1 kiválasztása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!