Nincs mobilnetem. Segítség?
Figyelt kérdés
Csak a wifivel tudok internetezni, a rendes mobilinternet meghalt valamiert Pedig kiírja, hogy 4G-n van. APN-t is néztem. 2 éve egyszer már megtörtént ezt, akkor valami csomagváltás miatt nem volt net. Elegem van amúgy. Pár napja rendeltem tőlük plusz netet (20 giga), mert elfogyott az adatforgalom, működött is (máig). Ha kikapcsolom a wifit, azt jelzi, nincs internetkapcsolatom és nem fogyott el a net. Valaki tid segíteni? Holnap intézkedem, ha nem oldódik addig meg.2022. szept. 18. 18:25
1/8 A kérdező kommentje:
Ja és Vodafone
2022. szept. 18. 18:26
2/8 anonim válasza:
Melyik csomagban vagy? Ha a My Vodafone-ba belépsz, ott mit ír?
3/8 A kérdező kommentje:
Hat van netem, minden, azt jelzi, nem fogyott el :( semmi extrat nem mutat
Business Mobile Red amugy
2022. szept. 18. 18:38
4/8 A kérdező kommentje:
Most aktivaltam 500 megat es jo lett
2022. szept. 18. 18:44
5/8 anonim válasza:
De az appban ott kell lennie, hogy hány giga felhasználható kereted maradt. 8 éves vagy, vagy 80, hogy ennyi információt nem tudsz leszűrni az appból? Ha vettél 500 mega netet és már jó, akkor elhasználtad a havi keretedet.
6/8 A kérdező kommentje:
Uccso, 83.
2022. szept. 18. 20:16
7/8 anonim válasza:
Kérdező ugye tudod hogy arról minden esetben kapsz sms-t ha felhasználtad az adatkereted teljes egészét a Vodánál...
8/8 A kérdező kommentje:
Utolso, igen!
2022. szept. 19. 00:16
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!