A fateron elfelejtette az adategyeztetést az egyik mobilszolgáltatónál,de már az "előfizető nem kapcsolható" ha megpróbálom felhívni. Megmenthető még valahogy?
Figyelt kérdés
2022. aug. 31. 12:49
1/8 anonim válasza:
Ha a határidőn túlment tudtommal nem, egyszer én is jártam így.. Tán még kétszer is, sajnáltam mikor egy nagyon jó számomat emiatt elvesztettem.
Azóta én is megtanultam hogy figyeljek erre.
2/8 anonim válasza:
Nincs semmi gond, egyszer én is jártam így.
Egyeztetni kell és visszakapcsolják.
3/8 anonim válasza:
Határidő napjától számított 5 napig talán menthető de a szolgáltatót érdemes személyesen megkeresni.
4/8 anonim válasza:
Fel kell hívni a szolgáltatót. Ott leegyeztetik az adatot és visszakapcsolják a számot.
5/8 anonim válasza:
Egyszer jártam így. A világ túlsó végén voltam, buktam a számokat (anyunak is, magamnak is új kellett).
6/8 anonim válasza:
Mi a teendőm, ha nem végeztem el határidőre az adategyeztetést, de szeretném megtartani a telefonszámomat?
Adategyeztetés hiányában telefonszámod és előfizetésed a törvényi rendelkezéseknek megfelelően megszűnik. Ha mégis szeretnéd visszakapni a hívószámodat, az SMS-ben található egyedi kóddal 60 napon belül van lehetőséged új szerződést kötni, akár online. 60 nap elteltével nem tudsz újraszerződni a korábbi hívószámodra, új SIM-et kell vásárolnod, új hívószámmal.
7/8 A kérdező kommentje:
Felhívtam az ügyfélszolgálatot,, megoldottam. :)
2022. aug. 31. 18:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!