Új Iphonet akarok venni milyen biztositást érdemes rá kötni? Ill hol érdemes azt megtenni ami ár arányban a legtöbb mindenre biztosítja a telefont?
2
Azért nem írt nagy hülyeséget az 1-es...
A biztosító sosem köt olyan üzletet, ami számára nem profitáló. Ergo vagy áll szinte mindent, de annak tényleg van ára, vagy konkrétan semmit, és azért került havi 1-2 ezer forintba.
Olyan ez mint autónál a Casco. Évekig fizetsz egy halom pénzt, elcsapsz egy őzet, aztán nem fizetnek semmit, mert vagy nincs benne a Cascoba, vagy ha kint volt a tábla akkor szimplán nem fizetnek, vagy azt mondják 70-es tábla volt te pedig 72-vel mentél...
A telefon ugyanez...
Tényleg az apróbetűs rész a lényeg, és nézz meg bármilyen biztosítást (autó, lakás, telefon, kisállat, utazás), olyan dolgok vannak benne, hogy a végére az jön ki, hogy konkrétan nincs az a helyzet amikor fizetne. Szépen beleszövik egy jogi szövegkörnyezetbe hogy miért nem fizetnek. Átlagember ki sem igazodik a jogi maszlagokon.
Én azt mondom, legyen bármilyen telefon, inkább vigyázz rá, de feleslegesen ne költsd a pénzed, mert tényleg lehúzás. A biztosító soha nem üt nyélbe olyan üzletet, ami számára deficites. Soha.
Tapasztalatból a szolgáltatós biztosítás is olyan, mint a többi, szóval leginkább semmilyet, a bíztosítás tényleg csak arra jó, hogy anyagilag lehúzzanak, kár esetén viszont olyan, mint ha nem is lenne! Fizeted havonta az xy összeget, kár esetén meg jönnek különböző ürüggyel, hogy ne kelljen fizetniük! Én mondjuk Yetteles vagyok, de rajtam kívül mindenki Telekomos a családban, meg pár ismerős is, és bizony Ők is megjárták a Telekomos biztosítással, pedig Ők aztán mindig elolvassák az apróbetűs részt is!
Anno ellopták húgom iPhone-ját, a rendőrség nem találta meg, a keresési idő lejártával minden papírt összeszedett a húgom, majd a Telekom közölte: nem fizet, mert csak a telefonját lopták el, de Ő maga nem sérült meg! Pedig ilyenről szó sem volt a biztosítási szerződésben!
Egy ismerősünk Samsungjának meg betört a kijelzője. Utánanézve kb. 25 ezer Ft lett volna bele egy új kijelző. Az előtte addig befizetett biztosítás összesen 60 ezer Ft volt, tehát bőven fedeznie kellett volna, de a Telekom közölte az illetővel, hogy a kijelzőcseréért még 30 ezret szükséges befizetnie! Akkor mégis mire föl?!
Ezek után szerinted érdemes biztosítást kötni telefonra? Ááááh... csak pénzkidobás, sokkal olcsóbban, de mégis jobban jársz, ha veszel rá valami jobbfajta fizikai védelmet (szivacsos tok, vastagabb üvegfólia, stb.) !
Biztosítónál dolgozom.
És az ügyfeleim közt nincs egy sem akinek nem fizettük volna ki a telefonkárt. Nyilván vannak feltételek, de ezt el kell olvasni vagy meg kell kérdezni a közvetítőt, akivel csinálod a szerződést. Konkrétan Lakásbiztosításon belül lehet rá kötni nálunk. De hosszú lenne itt leírni.
9
Köszönjük a hiteles válaszod. Így hogy egy biztosítós írt, rögtön hitelessé is vált a magyar biztosítótársaságok rettentő gerinces eljárás politikája.
Olyan lehet nem volt, akinek ne fizetettek volna, de olyan sem volt akinek fizettetek. Az emberek javarésze azért manapság már tisztában van vele, hogy húzzátok csőbe az embereket. Nektek addig ügyfél valaki míg fizet, vagy amíg ráveszitek hogy fizessen, amikor nektek kell fizetni akkor hamar előhúzzátok a fiókból a "nyilván vannak feltételek" papírlapot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!