Telekomon Domino 5-ről Domino Fix-re szeretnék váltani díjmentesen a 1777-es számon HELP?
Figyelt kérdés
Szóval a Domino Fix feleannyiba kerülne percenként. Felhívtam a 1777-et, ott kiválasztottam egy automata irányításával a dícsomagváltást Fix-re. Viszont már eltelt vagy fél óra és a Telekom Appban és az automata újbóli megkérdezésével is még mindig Domino 5-ön vagyok?
Mi lehet a gond? Vagy lehet erre akár napokat is kéne várni?
2022. aug. 11. 12:04
1/6 anonim válasza:
Online nem próbáltad?
Akár az online chat-es ügyfélszolgálaton keresztül?
2/6 A kérdező kommentje:
De próbáltam de ott elsőre Vanda nevű robotlány írkált nekem, utána meg a végtelenségig várakoztatott egy ügyintézőért...
2022. aug. 11. 19:14
3/6 anonim válasza:
Pont ma kellett egy ismerősömnek megváltoztatni.
5-ről Fix-re.
1777-en sikerült, jóvá is kellett hagyni, de a legvégén kimondta, hogy sikerült.
Utána kb. 10 perc elteltével már az új csomagot mutatta.
4/6 A kérdező kommentje:
És hogyan hagytad jóvá?
Nekem csak bemondja, hogy 1 es gomb, és Fix lesz, utána kiléptem.
2022. aug. 12. 06:04
5/6 A kérdező kommentje:
Most megnéztem és megnyomva a gombot mondja, hogy a Fixet választottam, majd csillag vagy nulla a visszalépés a menükbe. Jóváhagyást nem mond.
2022. aug. 12. 06:14
6/6 A kérdező kommentje:
Ó lehet megvan, mégegyszer meg kellett nyomni a 2est az elfogadáshoz...iszonyú félreérthető.
2022. aug. 12. 06:42
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!