Mi a fene van a Samsung Galaxy S9-emmel?
Az imént újra akartam indítani a telefont, de mikor újraindult, bejött a "Samsung Galaxy S9" "Secured by Knox" "Powered by Android" szöveges kép, utána bejött az a nemtudom, hogy miért van egyébként ilyen a telefonon, ezt a kezdetektől nem értettem, hogy Bis Bald... Na mindegy, a lényeg, hogy az előző képernyő után mindig kiíródik kékkel, hogy "Hallo!" majd ezután szokott bejönni a telefon, hogy oldjam fel a SIM kártyát. Most viszont ez nem így történt, a Hallo! képernyőn befagyott, majd perceken keresztül nem történt semmi, amikor újraindult ismét, megint ugyanez, majd utána bekerültem a Bootloaderbe, ahol megnyomtam a Power Off-t, kiírta, hogy Hiba, majd újraindult Recovery Mode-ban. Ismét kikapcsoltam, viszont töltő csatlakoztatására azonnal újból bejön a Recovery Mode. Mit tudnék tenni? Rengeteg adatom van a telefonon amit nem szeretnék elveszíteni. Szervízbe csak később tudom vinni, hiszen még csak hajnali 5 lesz. Valakinek nincsen valami tippje, hogy hogyan tudnám orvosolni a problémát? Rendkívül fontos lenne, mert mint mondtam számtalan nagyon fontos adat szerepel az eszközön, ami máshol pedig nincs meg.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
2.
Tudom, ezért nem csinálnék ilyet, csak ha valahova le tudom menteni az adatokat.
Amúgy még aznap voltam a szervizben, ami épp zárva volt, úgyhogy 2022. július 25-én mentem el, és közölték velem, hogy a javítás ára alaphangon 70 ezer forint, és nem is biztos, hogy meg tudják csinálni.
Így arra a döntésre jutottam, hogy ha fejlődik annyira a technika, hogy a javítás sikerességének esélye hajlik a biztos felé, rászánom az összeget. Az adataim érnek nekem annyira bőven.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!