Hogy kell fashion daysről rendelést törölni?





Megrendeléskor egy szerződést kötsz a webshoppal amely rád nézve is tartalmaz kötelezettségeket. Egy fizetési kötelezettséggel járó megrendelést, ajánlatot tettél miután elfogadtad a szerződési feltételeket. Ezt nem lehet csak úgy visszamondani, ezért nincs törlés gomb. Ha ott tart cucc, hogy a futárszolgálatra vár, azt már csomagolva áll a raktárban. Kihozzák, átveszed, aztán elállsz a vásárlástól és visszaküldöd ez a legegyszerűbb módja a dolog megoldásának.
Legközelebb pedig olvasd el hogy mit is csinálsz pontosan és gondold át, tényleg szükséged van-e a termékekre.





Visszamondani nem lehet, de nem is kell, mert eláll i viszont tudsz a szerződéstől netes vásárlás esetén, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, DE már a termék kézhezvétele ELŐTT is, fogyasztóvédelmi jogszabály alapján. Nem kell mást tenned, mint írni nekik egy email egy ilyesmi szöveggel:
- - - - - - - -
Tisztelt Ügyfélszolgálat,
12345. rendelési számú rendelésemtől ezúton elállok.
Kiss Piroska
- - - - - - - -
És ha mégis megjönne a csomag, akkor nem veszed át.
Akkor nem lehet :(
Csal elég nyomorult dolog a rohadt oldalnak azt írnia a saját súgójában hogy egy gombbal törölheted
Merthogy ezt írtak










+36 1 88 55 505
"Van valamilyen észrevételed, ötleted vagy kérdésed? Oszd meg velünk! Hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 88 55 505-ös telefonszámon a következő időpontokban:
hétfőtől péntekig, kivéve ünnep- és munkaszüneti napokon: 08:00 – 17:00
Vagy küldj nekünk egy e-mailt a fashion@fashiondays.hu e-mail címre!"










"Vazze, egy email-t nehogy írjál nekik,hogy törölni akarod"
Amikor írtam az 1-es hozzászólást, akkor gondoltam, hogy beírom ezt is. De ha már kiszállítás előtt van a csomag, előbb ide fog érni minthogy. az emailt valaki elolvassa és válaszoljon rá.
Nekem van olyan emailem amire az edigital 5 éve nem válaszol. Nem olyanok ezek a webshopok, hogy komoly ügyfélszolgálatot tartanak fent, azon is spórolnak.
"Csal elég nyomorult dolog a rohadt oldalnak azt írnia a saját súgójában hogy egy gombbal törölheted"
A csomagod tartalmát megkeresték a raktárban, összekészítették, becsomagolták, felcímkézték és kb egy fél kamionnyi másik csomaggal együtt vár a kiszállításra. Ekkor már nem lehet lemondani, nem lehet módosítani. Az mindegyik webshopnál így van. És mindezek le is vannak írva a szerződési feltételekben, csak el kellene olvasnod. Előbb kellett volna gondolkodnod.
Két megoldás van:
- Vagy nem veszed át, de akkor nagy valószinüséggel törölnek az oldalról és a futár is elküld melegebb égtájakra
- Vagy átveszed és elállsz a vásárlástól.
Ezért rendelj foxpost automatába: Ha elállsz a vásárlástól, akkor azzal a kóddal amivel kivetted a csomagot, vissza is tudod tenni és ingyen visszaviszik.
Csak gondolj bele: Egyik haverod szól, hogy kellene neki az a Csonka Pici CD amit múltkor odaadott, vidd át neki azonnal. Keresed 1 órát a CD-t, mert fogalmad sincs hova raktad. Keresel valami ruhát, felöltözöl, lemész a kerékpár tárolóba arrébbpakolsz 10 kerékpárt és 6 babakocsit, hogy ki tudd venni a saját kerékpárodat, kimész a ház elé és pittyen a telefonod, hogy bocsi, mégse vidd át most a CD-t, mert nem ér rá. Mit csinálnál? :D





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!