Feltöltőkártyás vodefone-s SIM-kártyám van, és olyan problémám adódott hogy egyik napról a másikra csak úgy levont majdnem 3000 Ft-ot. Vajon miért történhetett ez meg?
Figyelt kérdés
2022. júl. 6. 14:48
1/6 anonim válasza:
Miért nem kérdezed meg a szolgálatót, hogy mire vonta le az adott összeget?
2/6 anonim válasza:
Esetleg itt választ kaphatsz.
Vodafone Mobil Ügyfélszolgálat
Belföldi mobilhálózatból díjmentesen: 1270
Külföldről: 1270 vagy +36 70 700 1270 (normál díjjal hívható)
Korlátozáskezelés: 1750 vagy +36 1 288 1750 (normal díjjal hívható, munkanapokon 08:30 - 19:30 között)
3/6 anonim válasza:
Most egy darabig ez lesz. Nem műkődik már most a vodafone rendszere. Majd visszaadják. nem tűnt el.
4/6 anonim válasza:
Nekem mínusz 9ezret ír úgy, hogy én is feltöltőkártyás vagyok, szóval itt HATALMAS gondok vannak, most július végéig kezdődik az anyázás, rendszerátállás van a jövő héttől, de már most xar az egész.
Nem átállni kéne, hanem átmenni másik szolgáltatóhoz.
5/6 anonim válasza:
6/6 anonim válasza:
Esetleg valamilyen megújuló szolgáltatás (mobilnet pl)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!