Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafonnál a mostani leállás...

Vodafonnál a mostani leállás kb. hány hónapig fog eltartani?

Figyelt kérdés

Mint tudjuk, úgyis hazudnak, bőven több hetes vagy hónapos kàosz lesz belőle.

Ki mit tippel, hàny hétig lesz megint kàosz?


2022. jún. 21. 21:06
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
72%

Assetuttam hogy lesz leállás :D

tippem: 16,562 nap

2022. jún. 21. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
2022. jún. 21. 21:11
 3/12 anonim ***** válasza:
72%
Megint? Mikor volt utoljára?
2022. jún. 21. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Tavaly júliusban volt egy tervezett leállás ami lényegében fél évig eltartott majdnem.

A vodafone app hónapok múltán se volt jó.


Én annyira beléjül útàltam, hogy legszívesebben még a 70es sim kàrtyàmat is eldobtam volna.


El is hordoztam a számom tőlük, amit tavaly véghez vittek, az mindennek a teteje volt.

2022. jún. 21. 21:26
 5/12 A kérdező kommentje:

Én csak távolról röhögök rajtuk, idén februárban áthordoztam a számom, azóta 1000x bebizonyosodott, hogy jó döntés volt.


A hazai Vodafone nem érdemel 1 ügyfelet sem.

2022. jún. 21. 21:30
 6/12 anonim ***** válasza:
87%
Kíváncsi is vagy a válaszra, vagy csak azért tetted fel a "kérdést", hogy szapulhasd őket?
2022. jún. 21. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Ez jó hír, épp nemrég váltottam otthoni csomagot telekomról vodafonra. 90 napon belül jönnek bekötni az optikai kábelt, és előtte értesítenek sms-ben.
2022. jún. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

#6.


Az előfizetőket sajnálom, mert pontosan tudom, milyen az, amikor a hideg kiràz, ha a Vodafone appot akarod használni.


A Vodafone, amit tavaly nyáron és ősszel véghez vitt az ügyfeleivel, az akkor, 2021-ben is egy vállalhatatlan, ócska, proli szint volt.


Az saját appjukat lehetetlen volt hasznàlni.

Szàmlàsok ott nem tudtak befizetni, netet nem tudtàl rendelni, meg ellenőrizni hol tartasz, ha feltöltős vagy. Feltölteni sem tudtál egyenleget.

Ez mellett, belépni se tudtál, kidobált folyton az app, vagy a tel. számodra azt írta ki, nem is vagy Vodafone előfizető.

Mindezt hónapokon át, majd amikor félig-meddig jó lett, kiszúrták az ügyfelek szemeit 5GB ingyen nettel.

2022. jún. 22. 05:05
 9/12 anonim ***** válasza:
Így ahogy írod! Én is már nagyon közel álltam ahhoz, hogy átmenjek másik szolgáltatóhoz. Használhatatlan volt fél évig a My Vodafone. Most is ez lesz szerintem is, egy hetet mondanak, aztán hónapokig szívunk majd. És a telefonos ügyfélszolgálat is katasztrófa, 50 perc a minimum míg valakivel végre beszélni tudsz. Megkérdezhetem, hogy melyikhez mentél át, és meg vagy e elégedve?
2022. jún. 22. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
31%

Nem volt még fél éves leállás, ügyfélszolgálatossal pár perc után már lehet beszélni.

Ez itt egy tipikus "frusztrált ügyfél pitiáner bosszúja" kitaláció.

A hitelrontás pedig jogi kategória, és bírósági kereset esetén ki lehet deríteni a kérdező valós személyazonosságát.

2022. jún. 22. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!