Miért nem tudom aktiválni a SIM kártyát?
"Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Ha meglévő előfizetésedhez igényelt vagy SIM csere folyamatban igényelt 4G SIM kártyádat szeretnéd aktiválni a régi típusú SIM kártyád helyett, akkor először javasoljuk, nézd meg milyen adatokat tároltál a régi SIM kártyádra!
Szükség szerint a tárolt adatokat mentsd le a számítógépedre vagy másold át a készülék memóriájába.
Az adatmentést követően (amennyiben szükségesnek láttad) biztonsági okokból az alábbiak szerinti telefonos aktiválás után használhatod az új SIM-kártyát:
Az új SIM-kártya hátoldalán vagy a műanyag keret hátoldalának alsó részén keresd meg a SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját.
A régi SIM-kártyádról hívd a Magyar Telekom hazai hálózatából díjmentesen elérhető 06 (80) 639 999 számot.
Munkatársunk elkéri a telefonszámhoz tartozó SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját.
Az aktiválás pár percet vesz igénybe, ezt követően az új SIM-kártya működőképes. Korábbi, lecserélt SIM-kártyádat ekkortól már csak az azon található adatok megtekintésére használhatod.
Helyezd be az új SIM-kártyát a használni kívánt eszközbe.
Az új SIM-kártyához új PIN-kódok tartoznak, amelyeket a SIM-kártyát magában foglaló műanyag lap hátoldalán, a lekaparható felület alatt találsz. Természetesen a készülék segítségével módosíthatod a PIN-kódot."
SZÍVESEN
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!