A Samsung szervíz mindig ezt csinálja?
Bevittem a telót,mert boot loop-ba ragadt,először azt mondták,hogy a képernyőt kell kicserélni mert van rajta egy repedés,40 ezer oké,de ha van más baj is akkor az garanciás. Most 3 hét után felhívtam és aszondja,még hozzá se nyúltak,de amúgy már 50 ezer,mert valószínűleg az aksival is baj van
Kitalálnak bajokat és rásózzák az emberre? Eleve mért kéne az aksiért fizessek ha aszonták más garanciás?
Másrészt meg mi baja lenne,mikor ugyanannyit bír mint 1 évvel ezelőtt is?
Rendelnek valahonnan egy aksit azt lehet még rosszabb lesz.
Miért nem csinálják úgy a szerelést,hogy először kicserélnek 1 dolgot,megnézik hogy úgy megjavul-e,ha nem akkor jöhet a második dolog és tovább ha úgy se jó
Kitalálnak nem meglévő problmékákat a telefonnal és rásózzák az emberre?
Vagy esetleg úgy állapítanak meg problémát,hogy még hozzá se nyúltak?
Nem túlzás az?
Csak ja,telefonba elkezdi,hogy el-e fogadom az 50 ezres ajánlatot,azt honnan tudják hogy mit kell kicserélni ha még meg se viszgálták? Ettől falnak megyek..
Hozzá sem nyúltak, de van repedés a kijelzőn és baj van az akksival. Mi lesz ha hozzányúlnak?
"Nem túlzás az?"
Hát látod az ilyen bumburnyákok miatt élnek meg. Kicserélnek mindent, kifizettetnek mindent és még telefonod sincs.
Csinálj amit akarsz ha nem tudsz kiállni magadért.
Engem tuti nem rángatnának telefonon, hogy ennyi lesz, meg annyi lesz, meg 3 hétig hozzá sem nyúltak. Ott már kb ordítanék a telefonba a szervizessel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!