Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Új telefont vettem gyanúsan...

NovaTerra kérdése:

Új telefont vettem gyanúsan olcsón. Lehetnek ezek az adatok helyesek?

Figyelt kérdés

Vettem egy új telefont AliExpressen. Főként az 1TB tárhely és a snapdragon 888 processzor fogott meg.

A Device Info HW alkalmazás érdekes értékeket mutat a processzorról:

CPU: Qualcomm Snapdragon 888

Vendor: MediaTek

Cores: 10

Family: Cortex-A7

Mode: 32-bit

Machine: armv7l

GPU: Mali-400MP

Vendor:ARM

Ha valaki validálná nekem ezeket az értékeket, hogy lehetnek-e helyesek azt megköszönném

2022. ápr. 23. 10:40
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

Kedves #7

Asszem 160 euród dobott el érte. hát.. tanulópénz.

#9 28 vagyok, szóval a negyedikes bizimen ez már nem sokat segít. xD

Magának vette mert "jónak tűnt"

Én magam Szoftvermérnök vagyok, de főleg desktop alkalmazásokban és ipari rendszerekben utazom és mivel nem használom a telefonom és nem is fejlesztek rájok teljesen hidegen hagy a mobil piac. ennél fogva nem vagyok tájékozott a hardwareben egyáltalán.

2022. ápr. 24. 17:52
 12/18 A kérdező kommentje:
BTW éppen ezért írtam úgy í kérdést ahogy. Telefonról dobtam fel és utálok rajta pötyögni. És nem is túl fontosak a körülmények amúgy sem, csak érdekelt mennyire verték át. Kicsit vagy nagyon.
2022. ápr. 24. 17:54
 13/18 anonim ***** válasza:

amit kérdeztél adatok nem lényegesek

működjön amire használod, mégse legyen tégla,

ha kibír 1-2 évet addigra "kitanulható" milyen legyen a következő mobilod.

2022. ápr. 24. 19:19
 14/18 anonim ***** válasza:
41%

Ha ilyen magas pozícióban és szakértelemmel dolgozol, akkor nem kéne, hogy kérdés legyen, hogy mennyire vertek/verték át az apádat.

Ahogy az is Rád nézve szégyen, hogy nem tanítottad meg apukádat arra, hogy mikre figyeljen oda, ha neten vásárol.

2022. ápr. 24. 21:41
 15/18 A kérdező kommentje:

#13 lényegében így áll hozzá ő is, én szó nélkül visszaküldeném. Ő telója ő szabályai.