Bevannak fizetve a számláim,megvannak a befizetéses csekkek,mégis 169 ezret követel a vodafone valamilyen lejárt számlatartozás miatt,ilyenkor mit tudok tenni ?
Fogod az összes számla befizetéséről az igazolást és bemész egy Vodafone üzletbe ezt lerendezni.
A Vodafone-ra sajnos jellemző ez.
A követelésen szerepelni szokott a követelt számlák számlaszáma/esedékessége, a befizetett csekkeken pedig a befizetett számláké.
Ha tényleg mindent befizettél, akkor ezek között egyezésnek kell lennie.
A befizetett inkriminált csekkekről készítesz egy fénymásolatot/beszkenneled őket és azt egy válaszlevélben - a követelés adataira, keltezésére, sorszámára hivatkozva - elküldöd a Vodafone-nak (akár postai levélben - Vodafone Magyarország Zrt. 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6 - akár e-mailben - ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com - akár faxon - +36 1 288 3520 ).
Biztos, hogy a Voda követel?
Nem csak a nevükben valami csalás?
(Ilyenre is van példa)
Ha valóban a Voda, akkor csatlakozom az előttem szólók táborához a teendőiddel kapcsolatban.
"ilyenkor mit tudok tenni ?"
Ilyenkor illik azért személyesen bemenni, és nem megelégedni azzal hogy valamit követelnek, és a gyakorin érdeklődni helyette.
Ha nem postán, papíron kaptad, akkor kamu lesz az. Persze az is lehet, hogy számhordozással elmentél a Vidától hűségidő vége előtt akár csak egy nappal is és ezért megkötbéreztek, vagy egy készülék árát kell megfizetned, mert nem időben fizetted a számládat és lehet, hogy volt egy kikötés erre a szerződésben (részletes telefonnak drága a leve).
Javaslat: NE menj be! Telefonálj! Annak van nyoma, mert rögzítik a hívást. Személyesen néha csak úgy teszünk, mintha Veled foglalkoznánk, miközben csak a facebookon lájkolgatunk.
169 ezres elmaradás nem terem csak úgy a semmiből. Mi volt az indok, mire kell nekik?
Nálam is bepróbálkoztak már egyszer ilyennel (másik telefonos cég), hogy valami évekkel ezelőtti számla nem lett befizetve, ami 4-5 ezer körüli volt, és nálam is százezer fölött akartak követelni. Mondtam az ügyfélszolgálatosnak, ha valaki eltolt valamit, az ők. Automatikus beszedésen vannak a számlák. Megnyomnak egy gombot, a pénzem egyből kiugrik a bankból, be az ő zsebükbe. Mondtam, nem áll módomban a követelést megfizetni, mert azzal elismerem. Hanem akkor peres eljárást kezdeményezek ezzel kapcsolatosan, ahol majd hivatalosan megállapítják, hogy mi és miért történt, ki a felelős, és a perköltséggel együtt az fizet aki hibázott. Elment beszélni a főnökével, aztán közölte hogy egyedi elbírálást követően eltekintenek a követeléstől, amennyiben a kérdéses számlaösszeget kifizetem.
Nem vicc?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!