IPhone11-nél, szolgáltató váltás után nincs Internet kapcsolat hagnghívás alatt. Mi lehet a megoldás?
Ismerősöm iPhone 11-el volt a Vodafonnál. Semmi probléma, ha telefonon beszélt akkor is volt stabil Internet szolgáltatás (böngésző, Viber, minden ahogy kell).
CSAK annyi történt hogy átment a Telekomhoz (új SIM kártya természetesen). Most ha nincs hanghívás folyamatban van 4G Internet elérés, minden rendben. Beszédhívás alatt most viszont semmilyen Internet szolgáltatást nem tud elérni, pontosabban nincs Internet kapcsolat.
Budapest és környéke, tehát nem valami világvégi 2G/3G-s hálózatról beszélünk. És a telefon sem túl régi.
Telekomnál sem tudtak semmit mondani erre. Főleg úgy, hogy a Vodafonnál ezzel nem volt problémája.
Én néztem neki, APN rendesen beállítva, 4G kapcsolat engedélyezve, 3G kikapcsolva, VoLTE bekapcsolva. Nem sok opció van a mobilhálózattal kapcsolatban, de minden lehetséges verziót kipróbáltunk...
A zavaró ugye az, hogy Telekomon is menni kellene az Internetnek és a hanghívásnak párhuzamosan, és az iPhone 11-nek is tudnia kellene ezt, hiszen ez működött is előtte.
Tudom, gyári állapotba hozás kipróbálható, de ha lehet elkerülnénk amíg lehet.
Valakinek más ötlete lenne? Aki találkozott hasonlóval és megtalálta a kulcsot a probléma megoldáshoz? :)
Köszönöm.
Bármennyire is menőnek tűnik az iPhonet ekézni minden egyes kérdésnél, itt valószinüleg nem azzal van a baj.
Beállítások -› Mobilhálózat -› Mobiladat-lehetőségek
Ez mire van állítva?
A szolgáltatónál kellene verni az asztalt, mivel korábban jó volt. Tehát a telekomnál nem állítottak be valamit jól az előfizetésnél. Szerintem 3G-n megy. Annál van az mint a régi betárcsázós modemes internetnél, hogy vagy netezel, vagy telefonálsz.
VoLTE engedélyezve van?
Ha nincs, akkor a telefon "kénytelen" lejjebb váltani hanghívás esetén.
Akkor a szolgáltatóhoz menjetek vissza asztalt verni, náluk lett valami elállítva, vagy nem beállítva.
Telekommal jártam már hasonlóan én is sajnos. Az egy dolog hogy nem tudtak rá mondani semmit. Inkább ne akartak. Egyik esetben 10 ügyfeles nem tudott segyíteni sem telefonon sem személyesen. Aztán kétségbeesésemben írtam a chat-es ügyfélszolgálatnak. Na segíteni ő sem tudott, de látta és meg tudta mondani hogy mi van rosszul beállítva. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgát, eomondtam mit talált a kollégája. Jé tényleg itt van még egy ilyen ablak. Katt-katt, teló újraindít és már jó is volt. Szóval hajtani kell őket keményen! Ott lesz a megoldás! :D
#9:
En is ezt mondtam ismerosnek. Ha csak a szolgaltato valtozott akkor ott kell hogy valami mas legyen. Tekintve hogy a telefonon sok mnlindent ezugyben meg allitani sem lehet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!